کاربرد، مزایا و خرید انواع مدل چمن مصنوعی تزئینی و دکوراتیو

220000 تومان
290000 تومان

 

چمن مصنوعی تزئینی

همه ما تا به حال نام چمن مصنوعی به گوشمان خورده و یا حتی آن را در برخی مکان ها دیده ایم. اما بیشتر مردم وقتی نام چمن مصنوعی به گوششان میخورد یاد زمین فوتبال می افتند. امروزه چمن مصنوعی به دلیل تنوع زیاد و استفاده از تکنولوژی های جدید کاربردهای فراوانی پیدا کرده. چمن های مصنوعی با ارتفاع نخ های کوتاه، متوسط و بلند برای کاربردهای تزئینی مختلفی تولید می گردند. برای لطیف تر و با دوام بودن چمن مصنوعی تزئینی آن را با موادی مانند پلی آمید، پلی اتیلن و پلی پروپیلن می سازند. الیاف مصنوعی به کار رفته در چمن مصنوعی مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و قلیایی و حرارت مستقیم نور خورشید دارند. تولید آن با الیاف پلیمری به جای پلی استری سبب طول عمر بسیار بیشتر چمن های مصنوعی امروزی گشته که با توجه به موقعیت جغرافیایی و نحوه نگهداری در حدود 10 سال است. امروزه با استفاده از الیاف نازک تر و لطیف تر در تولید توانسته اند شباهت آن را به چمن طبیعی نزدیک تر کنند. چمن مصنوعی های دکوراتیو جدید واقعا طبیعی به نظر می رسند و هر کسی که نداند شما در حیاط منزلتان چمن مصنوعی حیاط نصب کرده اید از شما در مورد چگونگی نگهداری و سبز و تازه ماندن چمن هایتان سوال می کند.

دلایل محبوبیت چمن مصنوعی دکوراتیو

امروزه تولید و استفاده از چمن مصنوعی در فضای های مختلف و موارد تزئینی سبب ایجاد محیط های سرسبز و شاداب شده بدون ایجاد هزینه های اضافی که صرف نگهداری و آبیاری چمن طبیعی می شود می توان دکوری عالی را طراحی و اجرا نمود. ماندگاری بالا، سر سبزی و نشاط همیشگی و همچنین تنوع بالای چمن مصنوعی دکوراتیو باعث محبوبیت بسیار این محصول شده.

کاربرد چمن مصنوعی تزئینی

چمن مصنوعی تزئینی را می توان به عنوان چمن مصنوعی بالکن و تراس منازل و هتل ها، چمن منوعی محیط کار، حیاط خانه، چمن مصنوعی دور استخر، آتلیه های عکاسی، دکور فروشگاه، چمن مصنوعی رستوران و فضای باز رستوران، روف گاردن، محوطه بازی کودکان و چمن مصنوعی مهد کودک به کار برد.

اگر شما فردی با ذهن خلاق و پویا هستید و زیبایی دکوراسیون داخلی برایتان اهمیت ویژه ای دارد نقش چمن مصنوعی دکوراتیو را در دکوراسیون داخلی هرگز دست کم نگیرید.

در دنیای امروز چمن مصنوعی دکوراتیو با تنوع بسیار بالا و با توجه به نوع کاربرد برای سلیقه های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شود. از چمن مصنوعی دکوراتیو می توانید در دکور داخلی ساختمان ها و یا حتی صنایع دستی استفاده نمود. چمن مصنوعی دکوراتیو می تواند انتخاب خوبی برای کفپوش اتاق، تراس و بالکن، غذا خوری، حیاط و پله ها باشد. به علاوه از چمن مصنوعی دکوراتیو می توانید به منظور تزئین و آراستن فضای رستوران ها، کافه ها، تالار ها، محوطه بازی کودکان، آتلیه های عکاسی، ویترین فروشگاه ها و یا حتی تابلو فروشگاه ها و ... بهره ببرید.

چمن مصنوعی دکوراتیو را  نیز می توانید بر روی بستر خاک باغچه اجرا نموده و زیبایی خاصی به حیاط منزل بخشید.

چمن مصنوعی تزئینی برای مهدکودک

در مکان های بازی و نگهداری کودکان مانند مهدکودک، پارک کودک، زمین بازی کودکان در جهت حس شادابی بخشیدن به محیط و افزایش امنیت و سلامت کودکان از چمن مصنوعی تزئینی برای محوطه مهد کودک استفاده می گردد. با خرید چمن مصنوعی مهدکودک می توان آنجا را به محیط شاداب و امن برای بازی و یادگیری کودکان تبدیل کرد.

چمن مصنوعی تزئینی مهدکودک

چمن مصنوعی تزئینی برای مدارس و دانشگاه ها

همیشه زنگ تفریح در مدارس برای ما یاد آور شور و نشاط فراوان ، بازی و تفریح بچه ها در محوطه مدرسه است. انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای مدرسه بسیار حساس است زیرا در هنگام زنگ تفریح یا در ورود و خروج از مدرسه 200 یا 300 نفر در مساحت 500 متری حیاط مدرسه بر روی چمن مصنوعی گام بر می دارند در حالی که برای چمن مصنوعی فوتبال نسبت بازیکنان و مساحت زمین تفاوت زیادی با مدارس دارد با این تفسیر می توان گفت فشاری که به چمن مصنوعی مدارس وارد می شود از فوتبال هم بیشتر است. انتخاب درست چمن مصنوعی تزئینی برای مدارس و دانشگاه ها که دارای ویژگی های مورد نظر و مقاومت بالا باشد مهم ترین اقدام در خرید آن است.

نصب چمن مصنوعی تزئینی در ادارات و شرکت ها

بسیاری از مردم به دلایل مختلف با ادارات و شرکت ها سر و کار دارند. از این رو برای بالا بردن جذابیت اداره یا شرکت برای مراجعه کنندگان و همچنین بالا بردن روحیه کارکنان می توان از چمن مصنوعی تزئینی در قسمت های مختلف شرکت یا ادارات استفاده کرد.

چمن مصنوعی تزئینی برای رستوران ها و هتل ها

برای همه مردم غذا خوردن یا گذراندن ساعاتی در مکانی زیبا بسیار مهم است. از این رو رستوران ها و کافی شاپ ها برای ایجاد یک حس رویایی در وجود مهمانانشان و رقم زدن لحظاتی به یادماندنی می توانند از چمن مصنوعی تزئینی رستوران در قسمتهای مختلف محیط خود استفاده کنند.

چمن مصنوعی تزئینی برای فروشگاه ها

یکی از اصول فروش اجناس در فروشگاه ها داشتن دیزاینی مناسب و جدید است. فروشگاه ها می توانند برای جذب مشتری و بهتر نشان دادن محصولات خود به بازدیدکنندگان از چمن مصنوعی تزئینی در جلوی فروشگاه و ویترین و همچنین در داخل فروشگاه استفاده بکنند.

مزایای خرید و استفاده از چمن مصنوعی تزئینی چیست؟

به دلیل عدم نیاز آبیاری چمن مصنوعی تزئینی می توان آن را در روف گاردن ساختمان به کار برد و در کنار سبزی و طراوت در همه فصول سال، هزینه های مصرف آب را کاهش و از تماشای آن حس طراوت و شادابی را در تمام سال احساس کرد. سهولت در نگهداری با توجه به عدم رشد و عدم نیاز به اصلاح، ترمیم، کشت و تخم چمن باعث شده مردم تمایل بیشتری به نصب آن داشته باشند. چمن مصنوعی تزئینی دارای انواع بسیار و رنگ و اندازه های متنوعی می باشد. پس از خرید چمن مصنوعی به راحتی می توان با توجه به محل نصب آن مانند کنار استخر، روف گاردن، باغچه، داخل خانه و دفتر کار و همچنین میزان بودجه از میان چندین محصول مناسب ترین چمن مصنوعی را انتخاب کرد.

 

چمن مصنوعی تزئینی ویلا

نگهداری از چمن مصنوعی دکوراتیو

درست است که چمن مصنوعی دکوراتیو یا همان چمن مصنوعی تزئینی همانند چمن طبیعی نیاز به مراقبت ندارد اما دلیل بر عدم نگهداری و مراقبت چمن مصنوعی دکوراتیو نیست ولی نگهداری و مراقبت از چمن مصنوعی دکوراتیو به مراتب کم هزینه تر از چمن طبیعی می باشد.

چمن مصنوعی دکوراتیو و یا همان چمن مصنوعی لنداسکیپ پس از نصب در محل مورد نظر نیاز به مراقبت های ویژه ای را دارا است. نگهداری از چمن مصنوعی دکوراتیو باعث افزایش طول عمر و زیباتر جلوه کردن آن می شود.

مواردی که در مراقبت از چمن مصنوعی دکوراتیو می بایست مد نظر داشت و به آن توجه نمود شامل موارد زیر می باشد

گرد و خاک

زباله

شاخ و برگ درختان، علف های هرز و ریشه گیاهان و درختان

فضولات حیوانات خانگی و پرندگان

آتش، ته سیگار، زغال، ترقه و انواع لوازم آتش بازی

مواد شیمیایی چون بنزین، گازوئیل، روغن ماشین و ...

اجسام سنگین و پایه تیز انواع میز و صندلی

آدامس، شکلات و انواع تنقلات

عمر مفید چمن مصنوعی دکوراتیو

چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی عمر بسیار بالا تری داشته و در برابر اشعه ماورا بنفش خورشید مقاومت خوبی دارد. رنگ آن در برابر نور خورشید ثابت بوده و همچنان سر سبز و شاداب باقی می ماند. در مقابل شرایط جوی گوناگون و سرما همچنان مقاوم می باشد. به علت وجود منافذ ریزی در بکینگ چمن مصنوعی می باشد امکان عبور آب را داشته و کاملا قابل شستشو می باشد.

چمن مصنوعی دکوراتیو بسته به میزان تردد، نحوه استفاده از آن، مراقبت هایی که از آن می شود و صد البته میزان کیفیت و مرغوبیت عمر متفاوتی را داشته . اما به طور کلی چمن مصنوعی دکوراتیو بسته به شرایط مختلف حدود 5 تا 10 سال عمر مفید دارد.

 

عمر مفید چمن مصنوعی دکوراتیو

چگونه چمن مصنوعی را نصب کنیم؟

یکی از بهترین روش های تزئین فضای خانه یا هر مکانی نصب چمن مصنوعی تزئینی است. اما نیاز به انجام کارهایی پیش از نصب دارد. انجام زیرسازی با دقت بالا و اصولی پیش از نصب به دلیل جلوگیری از هزینه های اضافی مرتبط با بازسازی و ترمیم و افزایش دوام چمن مصنوعی اهمیت بسیار بالایی دارد. پس از زیر سازی مناسب می توان رول ها را در محل نصب پهن کرد و با مشخص شدن الگو، کار برش را آغاز کرد. پس از برشکاری قواره های برش خورده را با دقت و احتیاط فراوان تا وسط بر می گردانیم و بکینگ و سطح قرار گیری چمن مصنوعی را چسب کاری می کنیم و با دقت و احتیاط فراوان چمن مصنوعی را در سر جایش فیکس کرده و سپس نیمه دیگر را بر می گردانیم و به همین ترتیب چسب کاری می کنیم. پس از اتمام چسب کاری مرحله پرداخت چمن مصنوعی را با برش لبه های اضافی آغاز می کنیم.

زیر سازی جهت نصب چمن مصنوعی دکوراتیو

جهت زیر سازی چمن مصنوعی دکوراتیو معمولا از سیمان و یا بتن استفاده می شود. اما اجرا و نصب چمن مصنوعی دکوراتیو بر روی ایزوگام، کاشی، سرامیک، چوب و آسفالت نیز ممکن می باشد اما این در صورتی امکان پذیر می باشد که سطح مورد نظر صاف و تخت باشد تا باعث جمع شدن آب نشود در غیر اینصورت نیاز به ترمیم سطح مورد نظر می باشد.

چمن مصنوعی دکوراتیو بر روی سطح صاف و دارای شیب بندی مناسب توسط چسب چمن مصنوعی به راحتی نصب می شود.

 

زیر سازی چمن مصنوعی دکوراتیو

در صورت اجرای چمن مصنوعی بر روی بستر خاک دیگر نمی توان از چسب چمن مصنوعی استفاده نمود بلکه ابتدا می بایست سطح خاک کوبیده و صاف شود و توسط بست چمن مصنوعی دکوراتیو را به سطح زمین متصل گردد.

نصب چمن مصنوعی بر روی خاک

جهت نصب چمن مصنوعی دکوراتیو بر روی دیوار روال کار به این صورت می باشد که بر روی سطح دیواری که صاف و یکدست بوده و فاقد برجستگی باشد چمن مصنوعی را می بایست توسط پیچ و رولپلاک به روی دیوار نصب نمود.

نصب چمن مصنوعی دیواری

بهترین چمن مصنوعی تزئینی کدام است؟

چمن مصنوعی های تزئینی زیادی در بازار موجود است و نمی توان صراحتا گفت که کدام بهترین است. برای اینکه چمن مصنوعی تزئینی مناسبی بخرید می توانید چند پرسش از خودتان بکنید. دوپرسش مهم که قبل از خرید چمن مصنوعی می بایست به آن پاسخ دهید این است که:

1- چمن مصنوعی تزئینی که قصد خرید آن را دارید برای چه کاربردی است و در قرار است در کجا نصب شود؟

2- بودجه شما چه میزان است؟

با پاسخ داد به این پرسش ها می توانید بهترین نوع چمن مصنوعی برا کاربرد مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. برای مثال چمن مصنوعی که شما برای ورودی حیاط منزل استفاده می کنید می بایست پر تراکم با الیاف بلند باشد تا همیشه زیبا به نظر برسد، اما چمن مصنوعی که قرار است در مهد کودک و یا محل بازی کودکان نصب شود می بایست داری الیاف کوتاه تر و نرمتری باشد تا آشغالگیری کتری داشته باشد و با پوست حساس کودکان سازگار باشد و باعث ایجاد حس زیری بر روی پوست و خراش نشود.

نحوه خرید چمن مصنوعی دکوراتیو

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن اقدام به خرید چمن مصنوعی دکوراتیو کرده و اطلاعات لازم در این خصوص و قیمت چمن مصنوعی را از کارشناسان با تجربه ما کسب نمایید. همچنین برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید با تیم مشاوران حرفه ای این شرکت تماس حاصل کرده و مشاوره لازم را در خصوص انواع چمن مصنوعی، خرید و نصب آن را دریافت نمایید. شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر ارائه دهنده 10 ها مدل چمن مصنوعی تزئینی با تنوع بالا، ویژگی های متفاوت، با تناژ رنگی مختلف برای همه سلیقه ها و بودجه می باشد. به همین منظور خرید چمن مصنوعی دکوراتیو برای کاربردهای متفاوت از شرکت اطلس چمن بسیار آسان تر می باشد. با مراجعه به صفحه محصولات شرکت اطلس چمن می توانید تمامی چمن مصنوعی های تزئینی را مشاهده و ویژگی آن ها را یکدیگر مقایسه کنید تا خرید درست و مطمئنی داشته باشید.

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.