چمن مصنوعی باشگاه ورزشی و بدنسازی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه

220000 تومان
290000 تومان

اگر تصمیم دارید برای دلنشین تر شدن فضای باشگاه خود، از چمن مصنوعی باشگاه استفاده کنید با ما همراه باشید تا اطلاعات مفید را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

Video file
بهترین چمن مصنوعی برای باشگاه بدنسازی

ما دراین مقاله شما را با دلایل استفاد از چمن مصنوعی در باشگاه های ورزشی و همچنین ویژگی، قیمت، نصب، نظافت و نحوه خرید چمن مصنوعی باشگاه آشنا میکنیم.

انواع مدل و طرح، مشخصات و قیمت چمن مصنوعی برای باشگاه بدنسازی

خرید چمن مصنوعی باشگاه بدنسازی، نظافت و نصب سریع و آسان

- اطلس چمن - واحد فروش
چمن مصنوعی باشگاه

چمن مصنوعی باشگاه چیست؟

چمن مصنوعی باشگاه یک محصول مناسب و انگیزه بخش جهت کف سازی باشگاه های ورزشی و بدنسازی می باشد. چمن مصنوعی به دلیل داشتن ظاهری طبیعی و نشاط آور و همچنین مقاومت بالا در برابر سایش باعث شده انتخاب مناسبی جهت استفاده در کف سازی باشگاه به شمار رود و باعث زیبایی و ایجاد یک محیط جذاب و انتقال دهنده حس مثبت و شاد در ورزشکاران شود.

چمن مصنوعی باشگاه علاوه بر افزودن رنگ و طرح جدید به باشگاه یک فضای نرم و مناسب جهت انجام حرکات ورزشی ایجاد می کند بنابراین استفاده از چمن مصنوعی باعث ایجاد محیط جذاب تر، دلنشین تر و مناسب تری می شود. علاوه بر این مواردی که گفته شد استفاده ازچمن مصنوعی باشگاه دلایل دیگری نیز دارد که در ادامه یک به یک این ذلایل را بر می شماریم و بررسی می کنیم.

جذب بیشتر مشتری

مشتریان باشگاه ورزشی شما افراد مبتدی تا حرفه ای می باشد. تمامی افرادی که قصد ثبت نام در باشگاه را دارند یک سری فاکتور ها را مد نظر خواهند گرفت مانند مربی باشگاه، تمیزی، قیمت، ظاهر، نوع خدماتی که در باشگاه ارائه می شود و ... استفاده از چمن مصنوعی در باشگاه ظاهر فوق العاده و طبیعی به باشگاه ورزشی خواهد بخشید که چشم هر بیننده ای را مجذوب خواهد کرد و نسبت به سایر باشگاههای ورزشی متمایز خواهد کرد. همچنین انجام حرکات ورزشی بر روی چمن مصنوعی بسیاز بهتر و جذاب تر خواهد بود و رنگ سبز آن حس شادابی و انرژی مثبت بودن در طبیعت را به ورزشکار القا خواهد کرد. تمامی این مواردی که ذکر کردیم سبب جذب بیشتر مشتری و در نتیجه سود آوری بیشتر برای صاحبان باشگاه خواهد شد.

قیمت مناسب و مقرون به صرفه

چمن مصنوعی نسبت به سایر کفپوش های موجود در بازار که مناسب فضای باشگاه می باشند از قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری برخوردار می باشد. با نصب چمن مصنوعی باشگاه از پرداخت هزینه های اضافی بابت نگهداری دیگر کفپوش ها صرفه جویی خواهد شد و همچنین طول عمر بالای چمن مصنوعی که بین 10 تا 12 سال می باشد سبب می شود تا مدت طولانی تری شما هزینه ای بابت کفپوش پرداخت نکنید. اگر باشگاه شما در فضای باز باشد استفاده از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی به علت ماندگاری بالا و عدم نیاز به نگهداری بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود.

نصب آسان

نصب چمن مصنوعی در مقایسه با دیگر کفپوش ها بسیار آسان می باشد. شما حتی می توانید بدون نیاز به نصاب حرفه ای چمن مصنوعی باشگاه را نصب نمایید. برای نصب چمن مصنوعی توسط خودتان می توانید با خواندن مقاله نصب چمن مصنوعی راهنمای کامل و گام به گام روش نصب چمن مصنوعی را دریافت نمایید و به آسانی چمن مصنوعی باشگاه را نصب نمایید.

طول عمر بالا

یکی از دلایل استفاده چمن مصنوعی در باشگاه داشتن استحکام و طول عمر بالای آن است. چمن مصنوعی چه در فضای باز استفاده شود و چه در فضای بسته در صورت رعایت موارد نگهداری شده و انتخاب چمن مصنوعی متناسب با ویزگی های محل مورد نظر، طول عمر بالا در حدود 10 تا 12 سال خواهد داشت. یعنی شما با یک بار هزینه کردن بابت چمن مصنوعی باشگاه تا 12 سال از پرداخت هزینه برای کفپوش معاف خواهید شد. چمن مصنوعی های شرکت اطلس چمن گستر تماما مقاوم به اشعه uv و یا همان ماورا بنفش خورشید هستند برای همین نسبت به دیگر کفپوش های مورد استفاده در فضای باز عمر بالا تری دارند و دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نخواهند شد. بنابراین با خرید چمن مصنوعی باشگاه نه تنها یک کفپوش زیبا برای باشگاه خود تهیه کرده اید بلکه شما یک کفپوش با دوام، مستحکم و با ماندگاری بالا را انتخاب نموده اید.

بدون نیاز به نگهداری

چمن مصنوعی بر خلاف دیگر کفپوش ها و چمن طبیعی نیاز به نگهداری خاصی ندارد. از این رو استفاده از چمن مصنوعی صرفه جویی در وقت و هزینه را به دنبال خواهد داشت.آیا چمن مصنوعی نیاز به نگهداری دارد؟ تنها نگهداری که چمن مصنوعی نیاز دارد این می باشد که توسط جاروبرقی گرد و غبار آلودگی های بین الیاف را از بین ببرید و برای این که همچون روز اول شاداب به نظر برسد توسط فرچه چمن مصنوعی الیاف آن را شانه بزنید.

دارای زهکشی

لایه پشتی چمن مصنوعی دارای سوراخ های ریزی جهت عبور آب می باشد به همین دلیل چمن مصنوعی تنها کفپوشی است که تا این حد دارای زهکشی قوی است. اگر دقت کرده باشید به هنگام بارش باران بر روی چمن مصنوعی آب بر روی آن جمع نخواهد شد. این در صورتی است که چمن طبیعی و دیگر کفپوش ها به این صورت نمی باشند. در هنگام انجام حرکات ورزشی هیچ چیز آزار دهنده تر از لغزندگی و گل آلود شدن و جمع شدن آب در زمین نیست. بنابراین برای باشگاه هایی که در فضای باز می باشند چمن مصنوعی می تواند انتخاب درست و فوق العاده ای به شمار برود.

دوستدار محیط زیست

از آنجایی که چمن مصنوعی بر خلاف چمن طبیعی نیاز به آبیاری نداشته در مصرف آب صرفه جویی خواهد شد. همچنین نگهداری از چمن مصنوعی به انواع آفت کش ها و سمومی که برای رشد چمن طبیعی استفاده می شود نیاز نخواهد داشت. بنابراین چمن مصنوعی باشگاه محصولی دوستدار محیط زیست می باشد.

ضربه گیری فوق العاده

با توجه به این که در باشگاه ها امکان زمین خوردن ورزشکاران و افتادن لوازم سنگین ورزشی به زمین بالاست نیاز به کفپوشی می باشد که ضربه گیری بالایی داشته باشد. چمن مصنوعی از کفپوش هایی است که از ضربه پذیری بالایی برخوردار است به خصوص اگر در زیر چمن مصنوعی یک لایه ژئوتکستایل استفاده شود میزان ضربه گیری آن به مقدار قابل توجهی نیز افزایش خواهد یافت.

ضد حساسیت

کفپوشی که در فضای باشگاه مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است با پوست بدن ورزشکاران در ارتباط باشد همچنین میزان تنفس ورزشکاران در هنگام ورزش به مقدار زیادی بالا می رود بنابراین مهم است که کفپوشی که استفاده می شود ضد حساسیت و بدون مواد آلرژی زا باشد، زیرا گاها بعضی از کفپوش ها مواد سمی و خطرناکی در هوا متصاعد می کنند که سبب ایجاد آلرژی های پوستی و تنفسی می شود. آیا چمن مصنوعی باشگاه ضد حساسیت است؟ چمن مصنوعی باشگاه کفپوشی مطمئن، ضد حساسیت و بدون ذره ای مواد آلرژی زا می باشد.

استفاده ازچمن مصنوعی در باشگاه

ویژگی های چمن مصنوعی باشگاه

در انتخاب چمن مصنوعی باشگاه برای این که انتخاب مناسب تری داشته باشیم می بایست یک سری ویژگی و نکات را بررسی کرد

  • ارتفاع الیاف چمن مصنوعی باشگاه نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد برای این منظور باید چمن مصنوعی باشگاه دارای الیاف 8 تا 25 میلیمتر باشد .بنابراین چمن مصنوعی هایی که از دسته چمن مصنوعی تزئینی هستند، به عنوان چمن مصنوعی باشگاه مناسب می باشند.
  • تراکم چمن مصنوعی باشگاه نباید کم باشد زیرا تراکم کم در برابر سایش و اصطکاک مقاوم نبوده و عمر کوتاه تری نسبت به چمن مصنوعی های پر تراکم خواهد داشت.
  • میزان استفاده از مواد پلی پروپیلین و پلی اتیلن در تولید الیاف چمن مصنوعی کم نباشد که در صورت کم بودن پلی پروپیلن و پلی اتیلن  الیاف چمن مصنوعی باشگاه بر اثر اصطکاک ناشی از حرکات ورزشی و وسایل باشگاه به زودی دچار خوردگی و از بین رفتن می شود.

دقت داشته باشید استفاده از چمن مصنوعی های بی کیفیت به عنوان چمن مصنوعی باشگاه باعث ایجاد مشکلات تنفسی در ورزشکاران شده و همچنین به دلیل عمر کوتاه باعث زیان مالی باشگاه داران می شود.

انواع چمن مصنوعی مناسب باشگاه در کاربرد های مختلف

صاحبان باشگاه که قصد استفاده و خرید چمن مصنوعی باشگاه را دارند این سوال در ذهنشان پیش می آید که آیا برای تمام قسمت های باشگاه می توان از یک مدل چمن مصنوعی استفاده کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم برای استفاده از چمن مصنوعی باشگاه انواع محتلفی وجود دارد. زیرا قسمت های مختلف باشگاه کاربرد های متفاوتی دارد که با توجه به نوع کاربرد تردد و استفاده از وسایل گوناگون ورزشی متفاوت می باشد. بر همین اساس چمن مصنوعی باشگاه در قسمت های مختلف می بایست با دقت و بر اساس کاربرد آن قسمت انتخاب و استفاده شود تا دوام و زیبایی آن برای مدت طولانی تر حفظ شود. در ادامه انواع چمن مصنوعی مناسب باشگاه در کاربرد های مختلف را بررسی خواهیم کرد.

چمن مصنوعی مناسب برای ورودی باشگاه

قسمت ورودی باشگاه از مکان های بسیار پر تردد باشگاه بدنسازی محسوب می شود که با کفش بیرون از باشگاه پا روی آن گذاشته می شود. برای این که چمن مصنوعی این قسمت دوام بیشتری داشته باشد و دچار له شدگی نشود و زیبایی آن در طولانی مدت حفظ شود می بایست از چمن مصنوعی با الیاف 8 تا 35 میلیمتر با ضخامت و ارتفاع بالای الیاف استفاده شود. چمن مصنوعی هایی که می شود در قسمت ورودی باشگاه استفاده کرد شامل موارد زیر می باشد.

برای قیمت تماس بگیرید

چمن مصنوعی مناسب برای رختکن باشگاه

قسمت رختکن باشگاه یکی از قسمت های پر تردد باشگاه می باشد. هر فردی که وارد باشگاه می شود قبل از شروع انجام حرکات ورزش و پس از آن به رختکن باشگاه مراجه خواهد کرد. بنابراین میزان تردد افراد حاضر در باشگاه درطول روز در این قسمت بسیار بالا خواهد بود. با در نظر گرفتن این مسئله می بایست چمن مصنوعی که برای این قسمت انتخاب می شود دارای الیاف 8 تا 25 میلیمتر با تراکم بالا باشد، تا به دلیل تردد بالا کمتر دچار کوبیدگی و آشغالگیری شود و نظافت آن به درستی انجام گیرد. چمن مصنوعی هایی که می شود در قسمت رختکن باشگاه استفاده کرد شامل موارد زیر می باشد.

برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید

چمن مصنوعی برای قسمت انجام حرکات کششی و نرمش باشگاه

با توجه به این که در قسمت حرکات کششی و نرمش ممکن است چمن مصنوعی با پوست بدن ورزشکاران در تماس باشد می بایست چمن مصنوعی انتخاب کرد تا از لطافت بالایی برخوردار باشد و حس زبری نداشته باشد. هر چه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بالاتر باشد نرمی و لطافت بیشتری خواهد داشت. بنابراین چمن مصنوعی مناسب برای قسمت حرکات کششی و نرمش باشگاه می بایست دارای الیاف نرم با تراکم بالا و ارتفاع الیاف 25 تا 45 میلیمتر باشد. چمن مصنوعی هایی که می شود در قسمت حرکات کششی و نرمش باشگاه استفاده کرد شامل موارد زیر می باشد.

برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید

چمن مصنوعی برای قسمت کراس فیت باشگاه

از آنجایی که در قسمت کراس فیت باشگاه ترکیبی از حرکات سنگین ورزشی مانند وزنه برداری و همچنین دو و میدانی انجام می شود میزان فشار وارد شده به چمن مصنوعی و ایجاد اصطحکاک در این قسمت بسیار زیاد خواهد بود. برای این که چمن مصنوعی به کار برده شده در قسمت کراس فیت باشگاه داری دوام و ماندگاری طولانی باشد می بایست چمن هایی با تراکم بالا و الیاف بین 8 تا 25 میلیمتر را استفاده کرد تا در اثر انجام حرکات ورزشی و تماس با لوازم ورزشی با وزن سنگین دچار کوبیدگی و له شدگی نشود و همچنین مقاومت لازم در برابر ضربه را داشته باشد. چمن مصنوعی هایی که میتوان برای قسمت کراس فیت باشگاه استفاده کرد شامل موارد زیر می باشذ.

چمن مصنوعی برای قسمت تردمیل و دوچرخه باشگاه

برای قسمت تردمیل و دوچرخه باشگاه و همچنین مدیریت باشگاه که میز و صندلی وجود دارد همه نوع چمن مصنوعی با هر بودجه ای که مد نظرتان باشد می توانید تهیه کنید. اما بهتر است چمن مصنوعی که در این قسمت استفاده می کنید از نوع چمن مصنوعی موکتی با الیاف 8 تا 15 میلیمتر باشد تا در زیر پایه میز و صندلی و لوازم سنگین مانند دوچرخه و تردمیل کوبیده نشود. چمن مصنوعی هایی که می توان به عنوان چمن مصنوعی موکتی استفاده کرد شامل موارد زیر می باشد.

برای قیمت تماس بگیرید
220000 تومان
چمن مصنوعی باشگاه بدنسازی

قیمت چمن مصنوعی باشگاه

قیمت چمن مصنوعی باشگاه بسته به نوع و مدل چمن مصنوعی و همچنین متراژ چمن مصنوعی مورد نیاز جهت کف سازی باشگاه متغییر می باشد که بازه قیمتی 90.000 تومان تا 140.000 تومان ( در سال 1399 ) برای هر متر مربع کف باشگاه بدنسازی را در بر می گیرد. جهت اطلاع از قیمت چمن مصنوعی باشگاه ابتدا می بایست چمن مصنوعی مناسب باشگاه را متناسب با معیار های محل مورد نظر انتخاب نمایید.

معیارهای قیمت چمن مصنوعی باشگاه

برای تعیین قیمت چمن مصنوعی معیار هایی وجود دارد که اندازه و مشخصات این معیار ها است که قیمت چمن مصنوعی را مشخص خواهد کرد. معیار های قیمت چمن مصنوعی باشگاه چیست؟ معیار های قیمت چمن مصنوعی باشگاه جنس الیاف، ارتفاع الیاف، تراکم، کشور سازنده، نوع بافت، دیتکس، گارانتی، وزن، متراژ و نوع بکینگ آن می باشد. برای مثال چمن مصنوعی با بکینگ دو لایه با تراکم و ارتفاع الیاف بالا و دو بافت از قیمت بیشتری نسبت به چمن مصنوعی تک لایه با ارتفاع الیاف و تراکم پایین و تک بافت برخوردار خواهد بود.

استعلام قیمت چمن مصنوعی باشگاه

  مشتریان شرکت اطلس چمن گستر می توانند برای مشاهده و مقایسه قیمت انواع چمن مصنوعی باشگاه به صفحه قیمت چمن مصنوعی مراجعه کرده و تمامی قیمت ها را  همراه با مشخصات که در جدول درج شده مشاهده نمایند. همچنین باری استعلام قیمت چمن مصنوعی میتوانید با شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر تماس حاصل نمایید تا از قیمت چمن مصنوعی باشگاه نسبت به متراز مورد نظر مطلع شوید و مشاوره رایگان در این خصوص را دریافت نمایید.

چمن مصنوعی باشگاه فیت کراس
نمونه کار های چمن مصنوعی باشگاه شرکت اطلس چمن

نصب چمن مصنوعی باشگاه

جهت ثابت ماندن چمن مصنوعی باشگاه بر روی کف نیاز داریم که آن را بر روی سطح زمین نصب کنیم. بهترین بستر برای نصب چمن مصنوعی در سطح زمین سالن سطوح صاف و سخت مانند بتن و سیمان می باشد. البته نصب بر روی سطوحی مانند موزاییک، سرامیک، آسفالت و ایزوگام هم ممکن است. نصابان چمن مصنوعی برای نصب چمن مصنوعی باشگاه بعد از اندازه گیری متراژ و برش چمن مصنوعی آن را توسط چسب تک جزئی بر روی محل مورد نظر تثبیت میکنند. همچنین شما برای نصب چمن مصنوعی باشگاه خود میتوانید از نصابان تیم حرفه ای اطلس چمن کمک بگیرید.

قیمت نصب چمن مصنوعی باشگاه

قیمت نصب چمن مصنوعی باشگاه با توجه به نوع چمنی که شما انتخاب می کنید و نحوه نصب، زیر سازی و میزان سختی نصب چمن مصنوعی با توجه به مترازی که در آن چمن مصنوعی نصب می شود تعیین خواهد شد. برای اطلاع دقیق از قیمت نصب چمن مصنوعی باشگاه میتوانید از تیم مشاوران شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر کمک بگیرید و مشاوره رایگان در این خصوص را دریافت نمایید.

 

چمن مصنوعی سالن ورزشی

نظافت و تمیز کردن چمن مصنوعی باشگاه

چمن مصنوعی باشگاه به دلیل اینکه در فضای بسته قرار دارد و از آلودگی های محیطی دور است و همچنین در اکثر باشگاه ها ورزشکاران از کفش های تمیز و مخصوص باشگاه برای خود استفاده می کنند نسبت به بقیه چمن مصنوعی ها آلودگی آنچنان زیاد نخواهد داشت ولی برای رعایت بهداشت می بایست از جاروبرقی برای زدودن و گرفتن گرد و غبار بین الیاف چمن مصنوعی باشگاه استفاده نمود. همچنین برای از بین بردن لک از سطح چمن مصنوعی می توان آن ناحیه را با آب شستشو داد. توجه داشته باشید از مواد اسیدی و مواد قلیایی مانند سفید کننده ها برای لکه زدایی سطح چمن مصنوعی به هیچ عنوان استفاده نکنید.

چمن مصنوعی باشگاه را از کجا می توان تهیه کرد؟

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما میتوانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن اقدام به خرید چمن مصنوعی باشگاه کرده و اطلاعات لازم در این خصوص را از کارشناسان ما کسب کنید.

مطالب پیشنهادی

نظرات

مربی باشگاه بدنسازی

من برای باشگاهم از این چمن مصنوعی ها استفاده کردم. خودم که راضی هستم و اعضای باشگاه هم خیلی از این تغییر استقبال کردن.

د, 08/30/1401 - 09:20
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.