خرید چمن مصنوعی دیواری و گرین وال با قیمت ارزان

290000 تومان
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید

 ترفندهای استفاده از گرین وال برای جذابیت خانه:

Video file
سه ترفند جالب استفاده از گرین وال

چمن مصنوعی دیواری چیست؟

چمن مصنوعی محصولی شبیه به چمن طبیعی است که از الیاف مصنوعی مانند نایلون، پلی اتیلن و پلی پروپیلن ساخته می شود. هر کدام از این متریال ها به منظور مصارف خاصی در چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرند. خاصیت مهمی که این مواد دارند، می توانند به هر شکلی تولید شوند. ما با استفاده از این متریال ها الیاف چمن مصنوعی را به هر شکل، سایز و ضخامتی که بخواهیم را می توانیم تولید بکنیم. اگر به جمله قبل و عبارت (شکل) توجه کرده باشید متوجه می شوید که چمن مصنوعی را به هر شکلی مانند شکل گلها و برگ های مختلف و متنوعی می توان تولید کرد. این پیشرفت در تولید چمن مصنوعی به طراحان برای طراحی دیوار سبز منحصر به فرد کمک بسیار زیادی می کند.

چمن مصنوعی دیواری

برای آگاهی از نحوه استفاده از چمن مصنوعی دیواری، قیمت گرین وال، مزایای چمن دیواری، نحوه خرید دیوار سبز، انواع مدل چمن مصنوعی دیوار سبز، طرح ها و ایده های خلاقانه گرین وال در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

آیا استفاده از چمن مصنوعی بر روی دیوار ممکن می باشد؟

اکثر افراد استفاده از چمن مصنوعی را به عنوان یک کفپوش ممکن می دانند. مانند نصب چمن مصنوعی بر روی زمین فوتبال، بازیگاه های کودک و مهد کودک ها، فضای سبز شهری، پارک ها،حیاط ، روف گاردن، باغچه، رستوران، کافه و ... . درست است ما استفاده از چمن مصنوعی را اکثر به شکل سنتی و به عنوان کفپوش دیده ایم اما می توان با داشتن کمی خلاقیت و طراحی های ابتکاری از چمن مصنوعی به عنوان دیوارپوش نیز استفاده کرد. استفاده از چمن مصنوعی و نصب آن بر روی دیوار نه تنها ممکن می باشد بلکه به عنوان بهترین متریال پلیمری برای نصب بر روی دیوار و سطوح عمودی می باشد.

استفاده از چمن مصنوعی بر روی دیوار زیبایی محیط پیرامون را به شدت افزایش داده و باعث کاهش استرس و فشار های روزمره می شود. چمن مصنوعی قابلیت نصب بر روی انواع دیوار ها به غیر از دیوار های گچی و کاهگلی را دارد و همچنین دیوارهای آجری و سنگی بهترین سطح برای نصب چمن مصنوعی می باشند.

 

دیوارپوش سبز
محصولات مورد استفاده برای چمن مصنوعی دیواری
برای قیمت تماس بگیرید
220000 تومان

گرین وال چیست؟

طراحی و اجرای چمن مصنوعی بر روی دیوار و سطوح عمودی گرین وال نام دارد. دیوار سبز یا همان گرین وال در مکان هایی که شرایط به گونه ای است که امکان رشد و پرورش گیاه وجود ندارد بسیار پر کاربرد می باشد. برای اجرای گرین وال چمن مصنوعی رول در ابعاد متفاوت روی دیوار نصب می شود و باعث ایجاد یک نمای سبز رنگ و شاداب می شود. امروزه گرین وال کاربرد بسیاری در طراحی داخلی و محوطه سازی دارد. طراحان داخلی با کمی خلاقیت به راحتی با دیوار سبز فضای خانه و محل کار را به مکانی پرنشاط و سرشار از حس زندگی تبدیل می کنند. طرح هایی که می توان بر روی دیوار سبز اجرا کرد نامحدود است. شما هر طرحی که به ذهنتان خطور می کند را می تواند بر روی دیوار سبز اجرا کنید.

 

گرین وال

مزایای استفاده از چمن مصنوعی به عنوان چمن دیواری

همانطور که پیش تر گفتیم استفاده از فضای سبز و گسترش آن در محیط به خصوص دیوار باعث ایجاد و القای حس نشاط و شادابی شده و استرس را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. حال این سوال پیش می آید که چرا بسیاری از کافه ها، رستوران ها و همچنین باغ تالار ها از چمن مصنوعی برای دیوار استفاده میکنند؟ یا بهتر بگوییم مزایای استفاده از چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی در ایجاد چمن دیواری چیست؟

چمن مصنوعی نیاز به نگهداری ندارد

همانطور که می دانید برای این که چمن طبیعی شاداب به نظر برسد نیاز به نگهداری و رسیدگی بسیار دارد اما نگهداری از چمن مصنوعی دیواری به شدت ساده تر از نگهداری از چمن طبیعی در سطوح عمودی و افقی می باشد. چمن های طبیعی با توجه به تغییرات آب و هوا در فصول مختلف نیاز به نگهداری های خاصی دارند و در فصل سرما و زمستان از شادابی و زیبایی چمن کاسته شده و رنگ آن به زردی خواهد رفت و به احتمال خیلی زیاد گیاه از بین خواهند رفت. همچنین سیستم آبیاری گیاهان دیواری بسیار پر هزینه بوده و برای اجرای سیستم آبیاری نیاز می باشد که از قبل اقداماتی در این خصوص انجام شود اما با این وجود امکان خشک شدن بخش هایی از چمن مصنوعی دیواری نیز وجود خواهد داشت. همچنین در فضاهای عمومی نگهداری از چمن طبیعی به مراتب مشکل تر و غیر ممکن می باشد. که همه این موارد باعث می شود هزینه و انرژی زیادی را صرف این موضوع کرد که برای کافه ها و تالارها دلسردی را به همراه می آورد. بنابراین چمن مصنوعی از لحاظ نگهداری گزینه بسیار مناسب تری می باشد.

چمن مصنوعی دیواری در کافه

عمر بالای چمن مصنوعی

عمر چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی بسیار بالاتر بوده به خصوص در صورت استفاده از چمن مصنوعی با برندهای معتبر و استاندارد بیش از 10 سال همچنان به کیفیت و زیبایی روز اول باقی می مانند. همچنین در طراحی خلاقانه و استفاده از آن به عنوان چمن دیواری عمل سایش و فرسایش وجود نخواهد داشت و مقدار عمر مفید چمن دیواری بالاتر نیز خواهد بود. جنس الیاف چمن مصنوعی از مواد پلیمری می باشد که در برابر اشعه فرا بنفش خورشید مقاوم بوده و سرمای زمستان و گرمای تابستان آسیبی به الیاف آن وارد نخواهد کرد بنابراین در تمام فصول سال شاداب و زیبا به نظر می رسد.  با بهره گیری از چمن مصنوعی به عنوان چمن دیواری فقط یک بار هزینه کرده و می توانید سال های زیادی از زیبایی، سرسبزی و دلنشینی آن لذت ببرید.

ضد اشتعال بودن دیوار سبز

در فضاهای داخلی مخصوصا مجتمع های مسکونی و تجاری برای افزایش امنیت و حفاظت از ساکنین استفاده از گیاهان مصنوعی نسوز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فکر می کنید چمن مصنوعی دیواری نسوز می باشد یا خیر؟ چمن مصنوعی دیواری را می توان در برابر شعله مقاوم ساخت تا در هنگام آتش سوزی خسارت کمتری به ساختمان وارد شود و ساکنین با خطرات کمتری مواجه باشند. از این رو دیوار سبزهای تولیدی اطلس چمن در برابر شعله مقاوم ساخته می شوند تا در برابر شروع آتش مقاوم بوده یا هنگام آتش سوزی باعث افزایش شعله های آتش نشود.

نمونه کار گرین وال شرکت اطلس چمن

قیمت گرین وال

گرین وال را می توان در دسته محصولات جدید چمن مصنوعی قرار داد. به تازگی استفاده از گرین وال در کشور ایران متداول شده و تقاضا برای خرید این محصول افزایش پیدا کرده است. به همین جهت ما شاهد افزایش تنوع و طرح های مختلف دیوار سبز تولید شده در ایران هستیم. به طوری استفاده از دیوار سبز افزایش یافته که ما هر روز شاهد تولید و عرضه یک مدل جدید و زیبا از دیوار سبز هستیم. با توجه به مدل های بسیار زیاد چمن مصنوعی دیواری و مشخصات متفاوت هر کدام نمی توان قیمت دقیقی برای این محصولات در نظر گرفت. از همین رو ما عواملی که بر قیمت گرین وال موثرند را برای شما توضیح می دهیم تا شما برای خرید و استعلام قیمت سوالات کمتری در ذهنتان پیش بیاید.

تاثیر جنس الیاف دیوار سبز بر روی قیمت دیوار سبز

همواره جنس الیاف چمن مصنوعی بر روی قیمت آن تاثیر بسزایی داشته. چمن مصنوعی دیواری را هم میتوان در محیط های سرپوشیده و هم در محیط های روباز و در شرایط آب و هوایی مختلف نصب کرد. برای همین الیاف چمن مصنوعی دیواری را به منظور استفاده در هر محیط با جنس نایلون، پلی اتیلن و پلی پروپیلن می سازند. این الیاف قیمت های یکسانی ندارد و هزینه تولید چمن مصنوعی با هر کدام از اینها متفاوت می باشد.

قیمت پنل نگهدارنده دیوار سبز

از پنل برای اتصال دیوار سبز به دیوار استفاده می کنند. پنل های دیوار سبز می توانند به صورت یک تکه بزرگ باشند یا در ابعاد کوچکتر مانند 40x30 ، 50x50 و 25x25 سانتیمتر باشند. تعداد ردیف موجود در هر پنل و ضخامت پنل باعث می شود قیمت پنل چمن مصنوعی دیواری متغیر باشد.

قیمت مدل های مختلف چمن مصنوعی دیواری

همانطور که در بالا نوضیح دادیم دیوار سبز مدل های بسیار گوناگونی دارد. ما هر طرحی که به ذهنمان برسد را می توانیم با این مدل ها برای ساخت دیوار سبز زیبا انجام بدهیم. برای مثال قیمت گرینوال طرح شبدری دو رنگ ارزان تر از قیمت گرینوال طرح لیندا برگ فلفلی می باشد یا نارون ژاپنی ساده ارزان تر از شبدر دو رنگ است.

طرح های چمن مصنوعی دیواری

اگر برای اجرای دیوار سبز مصنوعی طرحی به ذهنتان نمی رسد یا در بین طرح های مختلف نمی توانید طرحی ایده آل را برای خودتان پیدا کنید و برای اینکه با ایده های خلاقانه چمن مصنوعی دیواری آشنا شوید و از آنها برای خلق دیوار سبزی منحصر به فرد و چشم نواز الهام بگیرید ما چندین طرح را به همراه منبع آنها برای شما آماده کرده ایم تا با دیدن آنها به شما در طراحی دیوار سبز کمکی ناچیز کرده باشیم.

طرح دیوار سبز چمن مصنوعی برای دفتر آژانس مسافرتی

منبع تصویر

نقشه جهان با چمن مصنوعی دیواری

شهر ابوظبی یکی از شهرهای پیشرو در استفاده از چمن مصنوعی به دلیل کمبود منابع آب می باشد. این طرح چمن مصنوعی دیواری بر روی دیوار آفیس خطوط هوایی اتحاد کار شده است. در این طرح چمن مصنوعی را به شکل نقشه قاره ها برش داده و بر روی یک صفحه زیبا با نور پس زمینه قرار داده اند.

طرح چمن مصنوعی دیواری برای دفتر کار

منبع تصویر

طرح چمن مصنوعی دیواری برای دفتر کار

در این تصویر دیوار دفتر کار را با رزین مصنوعی با طرح چوب، کاشی های لانه زنبوری شکل به رنگ سفید و نقره ای و چمن مصنوعی با طرح شطرنجی کار کرده اند. متریالی که در این تصویر جلب توجه می کند و نظر بیننده را به خود جلب می کند چمن مصنوعی می باشد. رنگ سبز چمن مصنوعی محیط کار را از حالت یکنواختی خارج می کند تا کارکنان بتوانند عملکرد بهتری در انجام امورات محوله داشته باشند.

خرید چمن مصنوعی دیواری

اکنون که با مزایا، قیمت و انواع طرح های چمن مصنوعی دیواری آشنا شدید. بهتر است قبل از خرید چمن مصنوعی دیواری به چند نکته هم توجه کنید. مشخص کردن محل های نصب چمن مصنوعی دیواری اولین کاریست که همه ما برای خرید دیوار سبز انجام می دهیم. اینکار به ما در انتخاب ابعاد اندازه چمن مصنوعی، جنس و نوع چمن مصنوعی کمک زیادی می کند. همیشه برای خرید چمن مصنوعی داشتن طرح و پلن یکی از مهمترین نکات می باشد. شما ابتدا باید طرحی که می خواهید برای چمن مصنوعی دیواری استفاده کنید را انتخاب کنید تا در هنگام خرید در انتخاب بین دیوار سبزهای متنوع دچار شک و تردید نشوید. حالا می توانید از بین محصولات متنوع دیوار سبز اطلس چمن با خیال راحت دیوار سبز دلخواهتان را انتخاب و خریداری کنید.

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن برای خرید چمن مصنوعی بین دیواری اقدام کرده و اطلاعات لازم در این خصوص و قیمت چمن مصنوعی را از کارشناسان ما کسب کنید.

مطالب پیشنهادی

نظرات

قاصدک

سلام. برای دیوار های فضای داخلی خانه ها کدوم مدل چمن مصنوعی بهتره؟

س, 11/25/1401 - 17:15
مدیر فروش

In reply to by قاصدک

انواع گرین وال و چمن مصنوعی تا ارتفاع 35 میل رو میتونید استفاده کنید. در کل بستگی به طرحی که میخواهید اجرا کنید داره.

ش, 02/02/1402 - 12:38
ناهید

ممنون. چقدر زیبا میشه این مدل چمن مصنوعی

س, 11/25/1401 - 17:17
میتراپوبخت

آیا چمن دیواری. در زمان بارندگی از دیوار جدا نمیشود

ج, 01/18/1402 - 10:59
مدیر فروش

In reply to by میتراپوبخت

تیم نصب اطلس چمن، چمن مصنوعی را به صورت کاملا حرفه ای و با کیفیت بالا نصب می کنند. خیالتان از این بابت راحت باشد که هرگز با بارش برف و باران چمن مصنوعی از دیوار جدا نخواهد شد.

ش, 02/02/1402 - 12:41
Majid

آیا برای دیوار فضای باز در شمال هم مناسب می باشد؟

ی, 01/27/1402 - 19:34
مدیر فروش

In reply to by Majid

بله، چمن مصنوعی برای دیوار فضای باز در شمال نیز مناسب است. برای استفاده در مناطق شمالی، باید از چمن مصنوعی با کیفیت و مقاوم در برابر سرما، برف و باران استفاده کرد. همچنین در هنگام نصب چمن مصنوعی دیواری، باید سیستم زهکشی و دفع آب به درستی انجام شود.

ش, 02/02/1402 - 12:47
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.