چمن مصنوعی رستوران و کافه

235000 تومان
320000 تومان

استفاده از چمن مصنوعی در رستوران ها و کافه ها

Video file
چطور یک کافه شیک داشته باشیم؟

از مکان های محبوب برای دورهمی ها و جشن های خانوادگی و دوستانه رستورانها و همچنین کافه ها می باشند. مهمترین موضوع برای موفقیت یک رستوران و یا کافه پس از ارائه خدمات با کیفیت داشتن محیطی زیبا، چشم نواز و تمیز می باشد. بی شک یکی از بهترین متریالی که می توان از آن برای طراحی یک کافه و یا رستوران دلنشین استفاده کرد چمن مصنوعی می باشد. در سال های اخیر رستوران داران و کافه داران به دلیل مزایای فوق العاده چمن مصنوعی تمایل زیادی برای استفاده از آن پیدا کردند و برای دیزاین فضاهای خارجی و داخلی رستوران از آن بهره می برند . 

چمن مصنوعی رستوران

 

خرید چمن مصنوعی مناسب رستوران و کافه،مزایای استفاده از چمن مصنوعی در رستوران، مقرون به صرفه، نظافت آسان، طراحی دکوراسیون کافه و رستوران با چمن مصنوعی.

- اطلس چمن - واحد فروش

دلایل استفاده از چمن مصنوعی در رستورانها

همانطور که گفتیم چمن مصنوعی رستوران  به دلیل مزایای فوق العاده ای که دارد بسیار مورد توجه و استقبال صاحبان رستوران و کافه قرار گرفته است. در ادامه برخی از این مزیا و را بشمرده و بررسی خواهیم کرد:

همیشه سر سبز و زیبا

از دلایل محبوبیت چمن مصنوعی در رستوران ها شباهت بصری چمن مصنوعی با چمن طبیعی می باشد و همچنین در رستوران ها چمن مصنوعی تزئینی برای القا کردن حس سرسبزی، طراوت، نشاط و زیبایی به فضا به کار می رود. از این رو می تواند رستوران شما را متمایز کرده و باعث جذب مشتریان زیادی شود. چرا که رستوران و کافه علاوه بر این که محیطی برای سرو انواع غذا و نوشیدنی باشد جهت گذراندن اوقات فراغت و و برگزاری دورهمی دوستانه نیز می باشد. یکی از مهمترین موضوعات برای افراد در انتخاب رستوران و کافه داشتن فضای آرامش بخش، زیبا و شیک می باشد تا بتوان تصاویر زیبا و جذابی از دورهمی دوستانه ثبت کرد. رنگ سبز چمن مصنوعی روح تازه ای به محیط رستوران و کافه خواهد بخشید و به طبع افراد زیادی را به سمت این فضا جذب خواهد نمود.

چمن مصنوعی رستوران و کافه

مقاومت و ماندگاری بالا

 یکی دیگر از دلایل استفاده از چمن مصنوعی در رستورانها مقاومت و طول عمر بالای چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی می باشد. چمن مصنوعی در رستورانها در اثر تردد بالا و فشار ناشی از پایه میز و صندلی رستوران و کافه دچار آسیب نخواهد شد و بعد از مدتهای طولانی همچنان زیبا باقی خواهد ماند. چمن مصنوعی رستوران و کافه از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار بوده و به مدت 10 تا 12 سال عمر مفید خواهد داشت. از طرف دیگر الیاف چمن مصنوعی رستوران ارائه شده توسط شرکت اطلس چمن تماما مقاوم به اشعه ماورل بنفش خورشید بوده و در اثر تابش نور خورشیده به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و رنگ پریدگی نخواهد شد.

بدون نیاز به نگهداری

همچنین از مزایای چمن مصنوعی در رستورانها و کافه ها به عدم نیاز به نگهداری مداوم ،عدم نیاز به آب و کودهای شیمیایی، چمن زنی و ... می توان اشاره کرد.

مقرون به صرفه

از آنجایی که چمن مصنوعی نیاز به مراقبت هایی از قبیل آبیاری، کود دهی، سمپاشی ، صرف وقت جهت مراقبت ندارد و طول عمر بالایی که دارد نسبت به هر کفپوش و متریال تزئینی دیگری مقرون به صرفه و کم هزینه خواهد بود.

نظافت آسان

چمن مصنوعی رستوران از نظافت آسانی برخوردار بوده و قابل شستشو نیز می باشد. شما می توانید چمن مصنوعی رستوران و کافه را توسط آب شستشو دهید و الیاف آن را از وجود گرد و غبار عاری کنید به صورتی که همچون روز اول تمیز و شاداب به نظر بیاید. در لایه زیرین و یا همان بکینگ چمن مصنوعی رستوران و کافه منافذی جهت عبور آب و زهکشی تعبیه شده تا از انباشت آب بر روی سطح و زیر چمن مصنوعی جلوگیری شود و سبب ایجاد بوی نا مطبوع و تجمع باکتری نشود.

نمونه کار چمن مصنوعی رستوران و کافه شرکت اطلس چمن

چه نوع چمن مصنوعی برای رستوران و کافه مناسب می باشد

چمن مصنوعی که در رستورانها و کافه ها استفاده می شود به دلیل تردد بالایی که در این مکانها وجود دارد باید دارای تراکم بالای الیاف باشند. چمن مصنوعی با تراکم کم در مکان های پر تردد بسیار سریع دچار کوبیدگی و سایش می شوند که در دراز مدت باعث کم شدن طول عمر و از دست دادن زیبایی ظاهری چمن مصنوعی می شود و همچنین اگر از چمن مصنوعی در رستورانهای سرباز استفاده می شود، علاوه بر ویژگی تراکم بالا باید در برابر نور خورشید هم مقاومت داشته باشد و در برابر اشعه یو وی نور خورشید دچار رنگ پریدگی و ضعف الیاف نشود. چمن مصنوعی مورد استفاده در رستوران و کافه می بایست از الیاف با ضخامت بالایی برخوردار باشد. هرمیزان ضخامت الیاف و یا همان دیتکس چمن مصنوعی بیشتر باشد مقاومت در برابر سایش بیشتر خواهد شد. در استفاده از چمن مصنوعی رستوران در قسمت زیر پایه میز و صندلی بهتر است از چمن مصنوعی های با ارتفاع کمتر و با همان چمن مصنوعی موکتی استفاده شد نا کمتر دچار کوبیدگی شود و میزان آشغالگیری آن به حداقل برسد تا راحت تر نظافت شود.

 

چمن مصنوعی روف گاردن
محصولات چمن مصنوعی مناسب برای رستوران و کافه
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید

طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و کافه با استفاده از چمن مصنوعی

با استفاده از چمن مصنوعی می توان طراحی دکوراسیون داخلی رستوران و کافه را به بهترین و زیباترین نحو انجام داد و فضای بسیار دلنشینی ایجاد کرد. شما می توانید از مزایای چمن مصنوعی در قسمت های مختلف رستوران و کافه بهره ببرید و آن را در مکان های مختلف مورد استفاد قرار دهید

موارد استفاده از چمن مصنوعی در رستوران و کافه:

چمن مصنوعی دیواری در رستوران و کافه

برای داشتن دیوار سبز و یک گرین وال زیبا و چشم نواز در رستوران و کافه می توانید از چمن مصنوعی دیواری استفاده نمایید بدون این که نیاز باشد دیوار مورد نظر را مجهز به سیستم آبیاری و ... کنید. شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی دیوار سبز مورد نظر خود را با سلیقه شخصی خود طراحی و اجرا کنید و حتی می توانید لوگو و نام رستوران را بر روی این دیوار سبز نصب نمایید و آن را با اضافه کردن گیاهان طبیعی و یا مصنوعی تزئین نمایید و یک گرین وال منحصر به فرد در کافه و یا رستوران خود داشته باشید.

چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک در رستوران و کافه

یکی از نو آورانه ترین و جذاب ترین مدل های اجرای چمن مصنوعی استفاده از آن به عنوان چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک می باشد. استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک در حیاط رستوران و کافه و یا حتی فضای بسته به شما این امکان را می دهد تا با کمترین هزینه زیبا ترین طراحی را در فضای خود اجرا نمایید.

ورودی رستوران و کافه

بی شک اولین تصویری که از رستوران و یا کافه شما مشاهده خواهد شد قسمت ورودی آن خواهد بود. ورودی رستوران و کافه و از مهم ترین قسمت های دکوراسیون آن است که سبب جذب مشتری خواهد شد. با استفاده از چمن مصنوعی می توان قسمت ورودی و پله های رستوران و کافه را مفروش کرد تا مشتری احساس بهتری به هنگام ورود به رستوران داشته باشد.

سالن رستوران و کافه

و در آخر شما می توانید تمام سالن سرو غذا و یا بخش هایی از آن مانند زیر میز و صندلی را توسط چمن مصنوعی پوشش دهید و طراوت و شادابی خاصی به فضای رستوران و کافه ببخشید.

چمن مصنوعی کافه

خرید چمن مصنوعی رستوران و کافه

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای بیش از 20 سال سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن برای خرید چمن مصنوعی رستوران و کافه اقدام کرده و مشاوره رایگان را در این خصوص را از کارشناسان با تجربه ما دریافت نمایید.

 

مطالب پیشنهادی

 

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.