خرید چمن مصنوعی مناسب برای مهد کودک با قیمت ارزان

220000 تومان
290000 تومان

همواره افزایش روحیه و سطح یادگیری کودکان در مهد کودک در کنار افزایش ایمنی آنها یکی از اهداف مدیران مهدکودک ها می باشد. راه حل های زیادی برای رسیدن به این اهداف وجود دارد. اما هیچکدامشان به اندازه نصب چمن مصنوعی در فضای مهد کودک تاثیر گذار نیستند. در این مقاله با لزوم استفاده از چمن مصنوعی در مهدهای کودک و ویژگی های چمن مصنوعی مهد کودک آشنا می شوید.

خرید چمن مصنوعی مخصوص مهد کودک با قیمت ارزان، ضد آلرژی، نصب سریع و آسان در داخل و حیاط مهد کودک، ایمن برای کودکان - ارسال و نصب در سراسر ایران.

- اطلس چمن - واحد فروش
چمن مصنوعی مهد کودک

چمن مصنوعی مهد کودک چیست؟

انتخاب سطح مناسب برای زمین بازی مهد کودک کار ساده ای نیست. استفاده از چمن طبیعی به علت نگهداری و لزوم استفاده از آفت کش ها و کودهای مضر به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. کودکان نسبت به آلرژن ها بسیار حساس هستند. گرده، بذر چمن، موهای ریز، حشرات و گرد و غبار و خاک و گل همه در چمن طبیعی یافت می شود که میتوانند در بعضی از کودکان واکنشهای آلرژیک وحشتناک ایجاد کنند. چمن مصنوعی مخصوص مهد کودک بسیار سالم تر می باشد زیرا ضد آلرژی است و هیچگونه گرده، بذر چمن و موی طبیعی ندارد و احتمال گزش کودکان در برابر حشرات را به میزان بسیار زیادی کاهش میدهد. استفاده از چمن مصنوعی مهد کودک در فضای باز مهد کودک ها به دلیل عدم انتقال آلودگیهای باکتریایی و میکروبها و همچنین ویژگی ضربه پذیری برای کودکان یک ضرورت است و البته باعث زیبایی، سرسبزی، ایجاد محیطی با نشاط، مفرح، ایمن و راحت برای کودکان میشود. که همه این عوامل موجب بالاتر رفتن حس پویایی، خلاقیت، تمرکز و رشد فکری و ذهنی کودکان می گردد. از این رو به کارگیری چمن مصنوعی در مهد کودک ها یک انتخاب شگفت انگیز می باشد.

ضربه پذیری چمن مصنوعی مهد کودک

نکات طلایی در انتخاب چمن مصنوعی مخصوص مهد کودک

سوالی که ذهن خریداران را همیشه قبل از خرید چمن مصنوعی مخصوص مهد کودک به خود مشغول می سازد این است که چه نوع چمن مصنوعی را برای مهدکودک انتخاب کنند. انتخاب چمن مصنوعی مناسب برای مهد کودک از لحاظ استاندارد بودن، مقاومت، قیمت، جنس و لطافت بسیار حائز اهمیت است. چمن مصنوعی مهد کودک حتما باید دو ویژگی ضربه پذیری و بهداشتی بودن را دارا باشد.

استاندارد بودن

در خرید چمن مصنوعی مهد کودک باید دقت شود که از چمن با الیاف استاندارد استفاده شود. الیاف بالای 10 سانتی متر دارای سرب هستند که برای مهد کودک ها مناسب نمی باشد.

مقاومت

کودکان علاقه بسیاری به کشیدن و کندن چمن دارند از این رو چمن مصنوعی مهد کودک باید دارای مقاومت بالا باشد و الیاف و بافت مستحکمی داشته باشد. چمن مصنوعی های با تراکم کم و غیر مستحکم به هیچ عنوان برای مهد کودک مناسب نمی باشند.

جنس

جنس چمن مصنوعی مهد کودک باید به گونه ای باشه که در اثر خورده شدن و جویدن تولید سم نکند و همچنین دچار رنگ پریدگی و خوردگی نشود تا فضای مهد کودک همچنان شاد و زیبا باقی بماند.

رنگ و لطافت

نرمی و لطافت چمن مصنوعی مهد کودک باید به گونه ای باشد که از آسیب فیزیکی به کودکان جلوگیری کند و همچنین می توان از رنگبندی شاد و زنده استفاده کرد.

ضربه پذیری

میزان ضربه پذیری چمن مصنوعی در ایمنی چمن مصنوعی تاثیر بسزایی دارد. کودکان همواره در حال دویدن و جنب و جوش و پریدن می باشند. برای اینکه از آنها در برابر آسیب های احتمالی محافظت کنید، از چمن مصنوعی های با ارتفاع 15 تا 25 میل استفاده کنید. آیا روشی برای بالا بردن ضربه گیری بیشتر چمن مصنوعی مهد کودک وجود دارد؟‌ بله، با استفاده از یک لایه ژئوتکستایل 300 گرمی به بالا در هنگام نصب میزان ضربه گیری چمن مصنوعی به طرز شگفت آورزی افزایش می یابد.

بهداشتی بودن

چمن مصنوعی های مخصوص مهد کودک نباید دارای هیچگونه مواد سمی و سرب باشند. چگونه می توان از بهداشتی بودن چمن مصنوعی مخصوص مهد کودک خیالمان راحت باشد؟ کارشناسان ما قبل از نصب چمن مصنوعی در مهدکودک آنها را بررسی و از داشتن گواهینامه RoHS اطمینان حاصل می کنند.

قیمت چمن مصنوعی مهد کودک

همیشه و در تمام خریدهایمان قیمت کالای خریداری شده را استعلام می کنیم. اگر قیمت آن در حد بودجه ما بود سپس اقدام به خرید می کنیم. چمن مصنوعی هم از این قاعده مستثنا نیست. ما ابتدا با استعلام قیمت چمن مصنوعی اقدام به خرید چمن مصنوعی می کنیم. موارد بالا که نام بردیم همه در قیمت چمن مصنوعی تاثیر گذارند. هر چقدر که ارتفاع الیاف چمن مصنوعی کوتاه تر باشد قیمت آن ارزان تر می شود.

چه نوع چمنی به عنوان چمن مصنوعی مهد کودک مناسب نمی باشد؟

چمن مصنوعی هایی که با مواد پر کننده ای مانند سیلیس و گرانول پر شده اند بهداشتی نمی باشند. مواد سیلیس و گرانول باعث ایجاد آلرژی و حساسیت های پوستی در کودکان می شود. از این رو به هیچ عنوان مناسب فضای مهد کودک نمی باشد و همچنین از چمن مصنوعی های ارزان قیمت، چمن هایی با تراکم پایین و الیاف بلند نباید به عنوان چمن مصنوعی مهد کودک استفاده کرد.

 

بازی کردن کودکان در مهد کودک بر روی چمن مصنوعی

تمیز کردن چمن مصنوعی مهد کودک

بهداشت و نظافت مهد کودک یک اصل است که هم برای مدیران و مربیان و هم برای والدین از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل وجود کودکان در مهد کودک که در برابر آلودگی ها آسیب پذیرتر هستند، باید به نظافت و شتشوی کفپوش چمن مصنوعی اهمیت بیشتری بدهیم. کودکان خردسال زمان زیادی را بر روی چمن مصنوعی به بازی مشغول هستند. بنابراین چمن مصنوعی مهد کودک را باید خیلی با دقت و بهداشتی تمیز کنیم. مراحل تمیز کردن چمن مصنوعی مهد کودک به روش زیر می باشد:

  • با استفاده از یک دمنده سطح چمن را از ذرات بزرگ و برگ ها پاک کنید.
  • با استفاده از جاروبرقی گرد و غبار را از بافت و الیاف چمن بیرون بکشید.
  • به کمک شلنگ آب و البته با فشار کم به صورت حرکات دایره وار سطح چمن را شستشو دهید.
  • با استفاده از فرچه پلاستیکی سطح چمن را شانه زده تا مرتب و شاداب تر به نظر برسد و از گره خوردن جلوگیری شود.
  • برای ضدعفونی کردن آن میتوانید مخلوط آب و سرکه را بر روی سطح چمن اسپری کنید.
  • برای پاک کردن لکه مواد خوراکی می توانید یک قاشق پودر لباسشویی را با آب مخلوط کرده و با استفاده از یک دستمال آغشته به مخلوط به آرامی بر روی لکه ماساژ دهید تا آثار لکه از بین برود. سپس توسط آب آن ناحیه را به خوبی شستشو دهید.
  • توجه داشته باشید هرگز از مواد اسیدی قوی و سفیده کننده ها برای شستشوی چمن مصنوعی استفاده نکنید.
نمونه کار چمن مصنوعی مهد کودک اطلس چمن

خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک

اکنون که از قیمت چمن مصنوعی مهد کودک با خبر شدید و با دلایل استفاده و نحوه نظافت چمن مصنوعی مهد کودک آشنا شدید، دیگر وقت خرید چمن مصنوعی برای مهد کودک رسیده است. چمن مصنوعی مهد کودک باید نرمی و لطافت بالایی نسبت به سایر چمن مصنوعی ها داشته باشد. علاوه بر نرمی و لطافت خصوصیاتی دیگری که در بالا به آنها اشاره کردیم را هم باید داشته باشد. همین موضوع دامنه انتخاب چمن مصنوعی مخصوص مهد کودک را کم می کند. برای خرید چمن مصنوعی مهد کودک ابتدا اتاق ها و حیاط مهد کودک را برای نصب چمن مصنوعی مشخص می کنیم.

با مشاهده انواع مدل و طرح های چمن مصنوعی می توانید ایده های خلاقانه ای را با چمن مصنوعی در مهد کودک اجرا کنید. بر همین اساس هم می توانید چمن مصنوعی های مورد نیازتان را خریداری کنید.

خرید چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف کوتاه برای مهد کودک

نظافت آسان چمن مصنوعی یکی از معیارهای مهم در خرید چمن مصنوعی مهد کودک می باشد. میزان نفوذ آلایندگی ها و آشغال و گرد و غبار به چمن مصنوعی های پرز کوتاه کمتر از چمن مصنوعی پرز بلند می باشد. از این رو برای قسمت هایی از مهدکودک که دست و پای کودکان با چمن مصنوعی در تماس مستقیم است، چمن مصنوعی با ارتفاع پایین توصیه می گردد. قیمت ارزان یکی دیگر از مزایای چمن مصنوعی کوتاه می باشد. شما می توانید برای خرید چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف کوتاه از بین این محصولات یکی را انتخاب کنید.

220000 تومان

خرید چمن مصنوعی با ارتفاع متوسط برای مهد کودک

در کنار نظافت، ایمنی و آسیب ندیدن کودکان در هنگام بازی در مهدکودک از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. میزان ضربه گیری چمن مصنوعی با الیاف متوسط مثلا 25 میل بیشتر از چمن مصنوعی با الیاف کوتاه مثلا 8 میل می باشد. در هنگام خرید چمن مصنوعی با الیاف متوسط دقت کنید که تراک بالا باشد. تراکم بالا از نفوذ آلایندگی ها به به داخل و لا به لای الیاف چمن مصنوعی جلوگیری می کند. قیمت چمن مصنوعی پرز متوسط کمی گرانتر از چمن مصنوعی پرز کوتاه است. اما زیبایی و دوام بیشتری دارد.

چمن مصنوعی مهد کودک را از کجا می توان تهیه کرد؟

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما میتوانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن اقدام به خرید چمن مصنوعی مهد کودک کرده و اطلاعات لازم در این خصوص را از کارشناسان ما کسب کنید.

نصب چمن مصنوعی در مهد کودک

نصب چمن مصنوعی برای مهد کودک با مکان های دیگری کمی تفاوت دارد. همچنین از لحاظ حساسیت دارای حساسیت بالایی می باشد. ممکن است نصب چمن مصنوعی برای مغازه یا این قبیل مکان ها را خود خریداران چمن مصنوعی هم بتوانند انجام بدهند. اما برای نصب چمن مصنوعی در مهدکودک ما اکیدا توصیه میکنیم این کار را به اهل فن و نصابان با تجربه بسپارید. زیرا مهد کودک محل بازی و نگهداری کودکان می باشد. هر لحظه ممکن است کودکی زمین بخورد. چمن مصنوعی باید طوری نصب شود که کودک کمترین آسیب را در زمین خوردن ببیند. یا اصلا آسیبی به کودک وارد نشود.

مراحل نصب چمن مصنوعی در مهدکودک به اینگونه است که اول متراژ قسمت هایی که چمن مصنوعی قرار است در آن نصب شود گرفته می شود. از لایه ژئوتکستایل به عنوان لایه زیرین بکینگ استفاده می شود تا میزان ضربه گیری چمن مصنوعی را به طور شگفت انگیزی افزایش دهد. البته به دلیل حساسیت بالای استفاده از چمن مصنوعی مخصوص مهد کودک از هر لایه ژئوتکستایلی استفاده نمی کنیم. شرکت اطلس چمن برای نصب چمن مصنوعی در مهد کودک از لایه ژئوتکستایل از وزن 300 گرم به بالا تا 600 گرم استفاده می کند. پس از اجرای لایه ژئوتکستایل، چمن مصنوعی را به اندازه مورد نیاز برش می زنیم. در برشکاری دقت می شود که درزهایی را ایجاد کنیم تا در چیدمان لوازم بازی مشکلی پیش نیاید. لبه های چمن مصنوعی را طوری تنظیم می کنیم که با هم همپوشانی داشته باشند. در زیر درزها نوار اتصال را پهن می کنیم.چسب دو جزئی پلی اورتان را با هم مخلوط می کنیم و نوار اتصال را به چسب مخصوص چمن مصنوعی آغشته می کنیم تا لبه ها به هم متصل شوند. با ایجاد فشار بر روی لبه ها مطمئن می شویم که به هم چسبیده اند. در انتها لبه های اضافه را برش می دهیم و با برس چمن مصنوعی آنها را برس زنی می کنیم تا صاف و یکدست شوند.

تیم نصب چمن مصنوعی اطلس چمن، با نصاب چمن مصنوعی حرفه ای و آموزش دیده، بلافاصله پس از خرید چمن مصنوعی و اعلام آمادگی شما جهت نصب به محل اعزام و در سریعترین زمان ممکن عملیات نصب چمن مصنوعی در مهد کودک را برای شما انجام می دهد.

چکیده

یکی از کاربرد های چمن مصنوعی تزئینی به عنوان چمن مصنوعی مهد کودک می باشد. بچه هایی که کودکی شادی را سپری می کنند بزرگسالی موفق تری را تجربه خواهند کرد. محیط بازی شاداب و سر زنده و صد البته ایمن از دلایل شادی بچه ها در مهد کودک است. چمن مصنوعی مناسب ترین و این ترین کفپوش برای مهد کودک محسوب می شود. از مهم ترین ویژگی های چمن مصنوعی مهد کودک می توان به بهداشتی بودن و ضربه پذیری آن اشاره کرد. برای نظافت چمن مصنوعی مهد کودک کافی است از جارو برقی و شلنگ آب کمک بگیرید. چمن مصنوعی های فوتبالی و چمن مصنوعی هایی که داخل آن از مواد پر کننده مانند سیلیس و گرانول استفاده شده به هیچ عنوان مناسب مهد کودک نمی باشند، چرا که سبب بروز آلرژی در کودکان خواهد شد. برای خرید و نصب چمن مصنوعی مهد کودک و دریافت مشاوره لازم در این خصوص با کارشناسان شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر تماس حاصل نمایید.

آشنایی با چمن مصنوعی مهد کودکچمن مصنوعی شادی کودکانموفقیتچمن مصنوعی شادابچمن مصنوعی شادابویژگی چمن مصنوعی مهد کودکنظافت چمن مصنوعی مهد کودکچمن مصنوعی مهد کودک نا مناسبسایت چمن مصنوعی
مطالب پیشنهادی

نظرات

گلاره

عالی بود. این مقاله رو برای دوستم که مهد کودک داره میفرستم.

چ, 09/16/1401 - 13:39
عسل

چقدر خوبه...مشخصه که چمن مصنوعی برای زمین بازی بچه ها کاملا ایمنه.

چ, 09/16/1401 - 13:41
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.