چسب چمن مصنوعی و نکات طلایی استفاده از آن

چسب چمن مصنوعی یک ماده آلی است که کاربرد آن در نصب چمن مصنوعی می باشد. در ادامه با همراه باشید تا با انواع چسب چمن مصنوعی، ویژگی های آن و نکات طلایی نصب چمن مصنوعی آشنا شوید.

خرید چسب چمن مصنوعی تک جزئی و دو جزئی با قیمت ارزان، فروش چسب پلی اورتان و هاردنر - ارسال به سراسر ایران.

- اطلس چمن - واحد فروش

چسب چمن مصنوعی

چسب چمن مصنوعی چیست؟

چسب چمن مصنوعی یک ماده بسیار کاربردی است که در نصب چمن مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به ویژگی هایی که دارد جهت نصب انواع چمن مصنوعی مانند چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزئینی مناسب می باشد.

انواع چسب چمن مصنوعی

در بازار انواع چسب چمن مصنوعی به فروش می رسد که شامل دو دسته کلی چسب چمن مصنوعی تک جزئی و چسب چمن مصنوعی دو جزئی می باشد.در ادامه هر کدام از این محصولات را بررسی خواهیم کرد.

چسب چمن مصنوعی تک جزئی:

چسب چمن مصنوعی تک جزئی به چسب صنعتی و یا چسب موکت معروف است و جز ساده ترین چسب های موجود در بازار می باشد. از این چسب در صنعت کفاشی نیز استفاده می شود. چسب چمن مصنوعی تک جزئ یا از پلی اورتان ساخته شده و به رنگ زرد می باشد. جهت  استفاده از این چسب می بایست سطح مورد نظر را حداقل سه دقیقه قبل از نصب چمن مصنوعی به چسب آغشته کرد و پس از اینکه که گاز موجود در چسب چمن از بین رفت و غلظت آن افزایش یافت نصب چمن مصنوعی را انجام داد. این چسب در دمای بین 10 تا 30 درجه سانتی گراد بهترین بازدهی را خواهد داشت.

چسب چمن مصنوعی دو جزئی:

چسب چمن مصنوعی دو جزئی همانگونه که از اسمش پیداست از دو جزء تشکیل شده است. جزء اول آن همانند چسب تک جزئی از پلی اورتان شاخته شده و جزء دوم آن از یک مایع متشکل از ایزوسیانات جهت سخت کردن مولکول های چسب به کار می رود که به هاردنر معروف می باشد.این چسب به رنگ سبز و آبی می باشد. جهت استفاده از چسب دو جزئی باید به نسبت 10 به 1 چسب پلی اورتان و هاردنر با یکدیگر مخلوط کرده تا به غلظتی آدامس مانند برسید و سطح مورد نظر را به این چسب آعشته کنید. بسته به دمای محیط شما 5 دقیقه زمان در احتیار دارید تا از این چسب جهت نصب چمن مصنوعی استفاده کنید و هر چه دمای محیط بیشتر باشد این زمان کمتر می شود. در نتیجه بهتر است در مقدار کمی این دو جزئ را با یکدیگر مخلوط کنید تا از سفت شدن و غیر قابل استفاده شدن چمن مصنوعی پر هیز شود.این چسب پس از24 ساعت بر روی چمن مصنوعی کاملا فیکس می شود و در حدکثر 4 روز به نهایت چسبندگی خود می رسد.

ویژگی های چسب چمن مصنوعی

  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • انعطاف پذیری بالا
  • مقاومت بالا در مقابل دما و رطوبت

مناسب ترین چسب چمن مصنوعی

پس از آگاه شدن از این که دو نوع چسب چمن مصنوعی وجود دارد حال این سوال پیش می آید که کدام چسب چمن مصنوعی مناسب تر است؟ مناسب ترین نوع چسب چمن مصنوعی با توجه به کاربری چمن مصنوعی شما تعیین می شود. چسب دو جزئی مناسب جهت چسباندن چمن مصنوعی هایی می باشد که می بایست کاملا به زمین چسبیده باشد مانند مکان هایی که امکان دزدیده شدن چمن مصنوعی وجود دارد و یا جهت چسباندن چمن مصنوعی ورزشی به کار می رود. و همچنین چسب تک جزئی مناسب جهت چسباندن چمن مصنوعی تزئینی، چمن مصنوعی تراس، چمن مصنوعی روف گاردن و چسباندن چمن مصنوعی با متراژ پایین استفاده می شود.

    نکات طلایی استفاده از چسب چمن مصنوعی

    استفاده از چسب چمن مصنوعی و نصب چمن مصنوعی بسیار حائز اهمیت بوده . در چسب کاری چمن مصنوعی دقت و صبوری به خرج دهید تا به نتیجه دلخواه خود برسید. برای نصب چمن مصنوعی در زمین های بسیار بزرگ مانند زمین فوتبال و تنیس بهتر است از یک تیم حرفه ای و متخصص که تجربه و دانش این کار را داشته باشند کمک بگیرید.

    برای چسب کاری چمن مصنوعی زیر سازی لازم را انجام دهید و از تمیز بودن سطح مورد نظر اطمینان حاصل کنید. فرایند چسب کاری بهتر است که در هوای خشک و دور از رطوبت انجام شود. پس از باز شدن ظرف چمن مصنوعی مدت 30 الی 45 دقیقه زمان دارید تا چسب کاری را انجام دهید در غیر اینصورت چسب شروع به خشک و سفت شدن خواهد کرد.در مقدار استفاده از چسب بسیار دقت داشته باشید زیرا استفاده زیاد از ان باعث ایجاد جای چسب بر روی الیاف چمن مصنوعی خواهد شد.پس از اینکه چسب چمن مصنوعی را به نوار درزگیر زده توسط یه شانه دندانه دار آن را از چپ به راست پخش کنید. این نکته را همواره به یاد داشته باشید که در صورت ریخته شدن بر روی کفش این امکان به وجود می آید که رد چسب بر روی الیاف چمن مصنوعی پخش شود و باعث از دست دادن زیبایی چمن مصنوعی شود . پس حتما از ریخته شدن چسب بر روی کفش هایتان اجتناب کنید.

    خرید چسب چمن مصنوعی

    شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی  و چسب چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن جهت خرید چسب چمن مصنوعی اقدام کرده و اطلاعات لازم در این خصوص را از کارشناسان ما کسب کنید. و همچنین برای نصب حرفه ای چمن مصنوعی از تیم حرفه ای ، متخصص و با تجربه ما بهره برده.

    مطالب پیشنهادی
    افزودن دیدگاه جدید

    Restricted HTML

    • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
    • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
    • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.