چمن مصنوعی دست دوم برای زمین فوتبال

14500000 تومان
چمن مصنوعی دست دوم در زمین فوتبال

استفاده از چمن مصنوعی در زمین فوتبال

چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که از چمن طبیعی شبیه سازی شده اما با استقامت بسیار بالاتر. در زمین های فوتبال از آنجایی که چمن طبیعی نیاز به نگهداری دارد و در هر منطقه و اقلیمی امکان کاشت و رشد آن وجود ندارد کمتر مورد استقبال قرار می گیرد و چمن مصنوعی به دلیل برتری هایی که نسبت به چمن طبیعی دارد در زمین های فوتبال به شدت مورد استقبال گرفته.

برتری زمین چمن مصنوعی فوتبال نسبت به زمین چمن طبیعی

در زمین های فوتبالی که از چمن مصنوعی استفاده شده به دلیل یکنواختی که در همه ابعاد سطح زمین وجود دارد خطاهای بازی که ناشی از عیوب زمین می باشد به صفر می رسد. از طرفی در بازی بر روی زمین های چمن مصنوعی کنترل بهتری روی توپ صورت می گیرد و توپ روان تر بر روی چمن حرکت می کند در صورتی که در چمن طبیعی به علت رشد متراکم و توده ای در برخی نقاط از زمین و وجود نقاط کم تراکم و کچل در نقاط دیگری از زمین ایجاد نا همواری کرده و باعث انحراف توپ می شود.

برتری دیگر چمن مصنوعی به چمن طبیعی در زمین های فوتبال همیشگی بودن و داشتن قابلیت استفاده دائمی آن است.

یک زمین فوتبال با چمن طبیعی قابلیت 600 تا 800 ساعت بازی در سال را دارد و به ازای هر دو ساعت بازی زمین به 18 الی 24 ساعت تنفس نیاز دارد این در حالی است که زمین چمن مصنوعی به دلیل فناوری تولید در مقابل اشعه خورشید، مواد قلیایی، باران های اسیدی و عوامل فیزیکی از جمله تکل های شدید و سایش مقاوم بوده و عمر آن به 10 سال میرسد که عمر مفید چمن مصنوعی 4000 ساعت در سال می باشد.

 

برتری چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی ددر زمین فوتبال

جنس چمن مصنوعی فوتبال

ارتفاع الیاف چمن مصنوعی فوتبال نسبت به بقیه انواع چمن مصنوعی بلند تر بوده و تراکم کمتری را دارا است . جنس چمن مصنوعی فوتبال از  الیاف پلی اتیلن است که با مواد پر کننده سلیس و گرانول جهت ایستایی، ضربه پذیری بالا، تسهیل چرخش و برگشت پذیری توپ پر شده.

چمن مصنوعی دست دوم

چمن مصنوعی که یک بار مورد استفاده قرار گرفته و به علت تغییر کاربری و یا آسیب دیدگی از سطح جدا شده و دوباره به فروش می رسد را چمن مصنوعی دست دوم یا استوک می نامند . کیفیت، بهداشتی بودن و ظاهر این نوع چمن بستگی به کاربرد قبلی آن دارد. چمن مصنوعی دست دوم که از چمن مصنوعی مهد کودک جدا شده باشد بهداشتی بوده و کیفیت بیشتری را دارا است و چمن مصنوعی دست دوم که از زمین های بازی و فوتبال جدا شده به دلیل استفاده در فضای باز و ساییدگی هنگام بازی آلوده بوده و نقاطی از آن مانند وسط زمین و اطراف دروازه بیشتر ساییده شده و کیفیت کمتری دارد. البته اکثر چمن های مصنوعی دست دوم از زمین های فوتبال جدا شدند.

نقطه مقابل معایب چمن مصنوعی دست دوم برای زمین فوتبال، یکی از بزرگترین مزایای چمن مصنوعی استوک یا دست دوم برای زمین فوتبال قیمت بسیار ارزان این نوع چمن مصنوعی نسبت به چمن مصنوعی نو می باشد. قیمت چمن مصنوعی فوتبال بر اساس متر مربع محاسبه می شود و قیمت هر متر مربع چمن مصنوعی دست دوم فوتبالی هم به همین شکل محاسبه می گردد.

جمن مصنوعی دست دوم
بیشتر بخوانید

کاربرد چمن مصنوعی دست دوم در زمین فوتبال

همانطور که گفته شد بعضی از نقاط زمین فوتبال مثل اطراف دروازه و مرکز زمین نسبت به بقیه نقاط بیشتر دچار ساییدگی می شود. برای ترمیم چمن مصنوعی این نقاط از زمین فوتبال می توان از چمن مصنوعی دست دوم استفاده کرد. چمن مصنوعی دست دومی که انتخاب می کنید بهتر است از چمن مصنوعی ورزشی فوتبال و فوتسال باشد بین الیاف این نوع چمن از مواد پر کننده سیلیس و گرانول استفاده شده که این مواد باعث حرکت بهتر و چرخش پذیری توپ می شود و همچنین ضربه پذیری بالایی دارد.

 

کاربرد چمن مصنوعی دست دوم

 

خرید چمن مصنوعی دست دوم برای زمین فوتبال

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن جهت خرید چمن مصنوعی دست دوم برای زمین فوتبال اقدام کرده و اطلاعات لازم در این خصوص را از کارشناسان ما کسب کنید.

نمونه کار های چمن مصنوعی دست دوم فوتبالی شرکت اطلس چمن
مطالب پیشنهادی
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.