خرید چمن مصنوعی حیاط خانه آپارتمانی

220000 تومان
290000 تومان
چمن مصنوعی حیاط

استفاده از چمن مصنوعی در حیاط

حیاط منزل اولین تصویر از منزل شما می باشد که به محض ورود مشاهد می شود به همین دلیل زیبایی آن بسیار حائز اهمیت بوده. در تولید نسل های جدید چمن مصنوعی توجه ویژه ای به طبیعی سازی آن نمودند و با به کارگیری از این چمن های مصنوعی در زیباسازی حیاط منازل می توان مناظر بکر و دلنشینی ایجاد کرد. استفاده از چمن مصنوعی در کنار گل ها و گیاهان می تواند زیبایی دو چندان ایجاد کند. نسل جدید چمن مصنوعی مقاومت بسیار بالایی در در برابر اشعه uv خورشید داشته و با وجود دارا بودن استاندارد های لازم دچار تغییر رنگ و پوسیدگی نخواهد شد.

چمن مصنوعی به طور کلی در چند بخش متفاوت در فضای حیاط به کار گرفته می شود

  • استفاده در باغچه و بستر خاک
  • استفاده بین کاشی و سنگ
  • استفاده روی پله
  • استفاده بر روی سطح صاف و سخت

استفاده از چمن مصنوعی بر روی باغچه و بستر خاک

بسیاری از افراد بر این باورند که اجرای چمن مصنوعی فقط بر روی سطح صاف امکان پذیر است و اجرای چمن مصنوعی بر روی بستر خاک را غیر ممکن می پندارند. اما باید بگوییم که نه تنها اجرای چمن مصنوعی بر روی سطح صاف امکان پذیر است بلکه اجرای آن بر روی بستر خاک نیز ممکن بوده و حتی چمن مصنوعی باغچه به عنوان اوصولی ترین روش نصب و زیر سازی چمن مصنوعی نیز می باشد.

استفاده از چمن مصنوعی بر روی بستر خاک دارای ویژگی هایی چون، زهکشی بسیار اصولی آب که تفاوتی با چمن طبیعی ندارد، قابلیت آبیاری گیاهان بدون هیچ گونه اختلال در روند آبیاری، افزایش طول عمر چمن مصنوعی، افزایش ضربه پذیری چمن مصنوعی، کاهش هزینه زیر سازی و این که در صورت تغییر کاربری به عملیات تخریب نیاز نخواهد داشت.

چمن مصنوعی باغچه

استفاده از چمن مصنوعی بین کاشی و سنگ

به کارگیری چمن مصنوعی بین کاشی و سنگ روشی بسیار هوشمندانه و پر طرفدار است. چرا که شما با اسستفاده از چمن مصنوعی بین موزاییک و سنگ می توانید به راحتی و با کمترین هزینه تغییرات جذابی در حیاط خود ایجاد کنید.

در هنگام اجرای چمن مصنوعی بین کاشی و سنگ به این نکات توجه نمایید

  • فاصله بین کاشی کمتر از 5 سانتی متر نباشد.
  • عمق محل نصب چمن مصنوعی بالای 1.5 سانتی متر باشد.
  • ارتفاع الیاف چمن مصنوعی بیش از 2 سانتی متر باشد.
چمن مصنوعی بین کاشی
محصولات چمن مصنوعی بین سنگی شرکت اطلس چمن

استفاده از چمن مصنوعی بر روی پله

استفاده از چمن مصنوعی بر روی پله های حیاط  آپارتمانها و منازل مسکونی روشی کارآمد جهت ضربه پذیری، ایمنی و جلوگیری از سر خوردن و همچنین ایجاد زیبایی و طراوت بخشیدن به محیط می باشد.

چمن مصنوعی که جهت استفاده بر روی پله به کار گرفته می شود می بایست دو ویژگی مقاومت بالای الیاف و تراکم بالا را دارا باشد.

چمن مصنوعی پله به جهت کاربری ای که دارد در معرض تردد بالا بوده به همین جهت مقاومت بالای الیاف آن بسیار حائز اهمیت بوده. همچنین تراکم بالای الیاف چمن مصنوعی برمقاومت آن نیز بی تاثیر نبوده و ایفا کننده نقش مهمی در این زمینه می باشد.

 

چمن مصنوعی پله

استفاده از چمن مصنوعی بر روی سطح صاف و سخت

یکی دیگر از استفاده های چمن مصنوعی بر روی سطح صاف و سخت مانند بتون، موزاییک و آسفالت است. در این مورد جهت ایجاد ضربه پذیری پیشنهاد می کنیم مابین سطح سخت و چمن مصنوعی از یک لایه ضربه گیر ژئوتکستایل استفاده شود. چمن مصنوعی به آسانی توسط مواد شوینده غیر اسیدی و غیر قلیایی تمیز می شود و پس از نظافت شادابی و ظاهر اولیه را به دست می آورد.

چمن مصنوعی که بر روی سطح صاف و در حیاط مورد استفاده قرار می گیرد بهتر است سه ویژگی دیتکس بالا (وزن چمن مصنوعی)، تراکم بالا جهت مقاومت در برابر فرسایش و سطح مقطع c وv شکل بودن را جهت افزایش مقاومت دارا باشد.

 

چمن مصنوعی سطح صاف

چمن مصنوعی مناسب جهت خرید به عنوان چمن مصنوعی حیاط کدام است؟

چمن مصنوعی به دو دسته چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزئینی تقسیم می شود. از آنجایی که چمن مصنوعی حیاط جزو چمن مصنوعی تزئینی می باشد.

مناسب ترین انتخاب جهت خرید چمن مصنوعی حیاط از این دسته می باشد که شامل موارد زیر است:

برای قیمت تماس بگیرید
220000 تومان
برای قیمت تماس بگیرید

چمن مصنوعی حیاط را از کجا می توان تهیه کرد؟

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن اقدام به خرید چمن مصنوعی حیاط کرده و اطلاعات لازم در این خصوص و قیمت چمن مصنوعی را از کارشناسان با تجربه ما کسب کنید.

نمونه کار های چمن مصنوعی حیاط شرکت اطلس چمن

مطالب پیشنهادی

افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.