خرید انواع مدل و طرح چمن مصنوعی برای بالکن و تراس

220000 تومان
290000 تومان

با خرید چمن مصنوعی بالکن با قیمت ارزان و دوام و کیفیت بالا نشاط و سرسبزی همیشگی را به بالکن خانه بدهید. عاشق استراحت با آرامش کامل در بالکن زیبا و سرسبز منزلتان هستید؟ می توان با کمی خوش سلیقگی و هنرمندی بالکن خانه را به محلی سرسبز، با طراوت و رویایی برای نشستن، گذراندن وقت و نوشیدن چای تبدیل کرد. چمن مصنوعی بالکن با کاربردی تزئینی در کنار گل و گیاه های بالکن و چیدمان میز و صندلی فضایی با آرامش خاصی را فراهم و می توانید روزی بسیار زیبایی را با نشستن در بالکن منزلتان آغاز کنید.

انواع طرح و مدل، مشخصات چمن مصنوعی مناسب بالکن، تمیز کردن و نصب سریع و آسان - ارسال به سراسر ایران.

- اطلس چمن - واحد فروش
چمن مصنوعی بالکن و تراس

چمن مصنوعی بالکن چیست؟

بسیاری از صاحبان خانه با بالکن خود تقریباً مانند یک باغ رفتار می کنند. جای تعجب نیست که آنها تمام تلاش خود را می کنند تا ظاهر آن عالی به نظر برسد و گیاهان زیادی را در آنجا قرار دهند. متأسفانه محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد. استفاده از چمن طبیعی در بالکن ایده چندان جالبی نیست. اگرچه از نظر تئوری امکان پذیر است، اما در واقع بسیار مشکل ساز است و توجه و نگهداری زیادی را می طلبد. بسیاری از مردم زمان نگهداری و رسیدگی به چمن طبیعی را ندارند. استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن یک راه حل خوب است، چمن مصنوعی بالکن محصولی بادوام، کاربردی، زیبا و مهمتر از همه نسبتاً ارزان است.

چمن مصنوعی در بالکن

چمن مصنوعی مناسب بالکن چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفتیم چمن مصنوعی بالکن یک چمن مصنوعی تزئینی است و برای دکوراسیون خانه بکار برده می شود. طراحان داخلی با بهره گیری از هنر خود از این چمن مصنوعی برای زیبا و سر سبز نشان دادن بالکن و تراس استفاده می کنند. برای اینکه بتوان چمن مصنوعی مناسب با بالکن و تراس را انتخاب کنیم باید ابتدا ببینیم نحوه استفاده ما از آن چگونه است. برخی از مواقع ما بالکن خانه را بخشی از فضای داخل خانه می دانیم و پا برهنه و بدون کفش و دمپایی به بالکن می رویم که در این شرایط می توان از چمن مصنوعی هایی تک بافت با ظاهری ساده که دارای الیاف های کوتاه بین 10 تا 25 میلیمتر هستند هم بهره برد. تا میزان آشغالگیری کمتر و قابلیت شستشوی بهتری داشته باشد. چمن های مصنوعی دو بافت آشغالگیری بیشتری دارند و برای همین شستشو و تمیز کردن آنها کار دشوارتری نسبت به شتشوی چمن مصنوعی با الیاف تک بافت است. اگر می خواهید هنگامی که در بالکن پا میگذارید حس لطافت ونرمی را احساس کنید چمن های مصنوعی با الیاف نرم را نصب کنید. پیشنهاد ما برای اینکار استفاده از چمن مصنوعی با الیاف مونو به ارتفاع 10 تا 25 میلیمتر می باشد. بسیاری از مردم در بالکن خانه خود دمپایی دارند و با دمپایی در بالکن راه می روند این افراد می توانند چمن های مصنوعی با ظاهری طبیعی و زیبا و همچنین با ارتفاع الیاف بلندتر بین 10 تا 40 سانتیمتر را در بالکن خانه خود نصب کنند.

 

چمن مصنوعی مناسب برای بالکن

چرا در فضای بالکن خانه خود چمن مصنوعی نصب کنم؟

بالکن خانه شما هر اندازه ای باشد می تواند فضایی مناسب برای مطالعه و نوشیدن چای در آرامش کامل باشد این گزینه ها می تواند خستگی یک روز کاری را از تن شما در بیاورد. نصب چمن مصنوعی بهترین راه حل برای سر سبز کردن و با نشاط کردن فضاهایی است که امکان زیر سازی برای کاشت گل و گیاه یا چمن طبیعی وجود ندارد. بالکن بسیاری از خانه ها دارای ظاهری خشک است و تقریبا هم تبدیل به یک انباری کوچک برای قرار دادن وسایل شده. اما در سال های جدید بسیاری از طراحان داخلی خوش ذوق این فضا را از یاد نبرده و همیشه با نصب چمن مصنوعی در بالکن که امکان کاشت چمن طبیعی وجود ندارد تحولی تازه در موارد کاربرد چمن مصنوعی ایجاد کرده اند. نصب چمن مصنوعی در بالکن باعث افزایش نشاط در خانواده می شود. کودکان می توانند بر روی سطح نرم و با لطافت آن بازی کنند و بزرگسالان هم می توانند کارهای روزمره خود را در محیطی با نشاط انجام بدهند. با نصب چمن مصنوعی در بالکن کوچک، متوسط و بزرگ از چندین مزیت آن به صورت همزمان بهره مند می شوید یکی از دلایل جالبی که برای نصب چمن مصنوعی در بالکن به آن توجه می کنیم دادن حس خنکی در فصل گرما به بالکن است. هنگامی که نور و گرمای خورشید جذب سنگ های بالکن می شود و گرمای بالکن غیر قابل تحمل می شود با نصب چمن مصنوعی می توان این گرما را کاهش داد و بالکن را خنک کرد.

نصب چمن مصنوعی مناسب برای بالکن

اقتصادی بودن چمن مصنوعی یکی دیگر از دلایل مهم برای نصب چمن مصنوعی در بالکن است. چمن مصنوعی نیازی به کود دادن یا کاشت تخم چمن یا آب دادن ندارد و هزینه نگهداری از چمن بسیار پایین است و با یکبار نصب چمن مصنوعی سالها از فضای سبز و با نشاط بالکن و تراس خانه بدون صرف هزینه ای برای تعمیر و نگهداری استفاده کنید.

آیا نصب چمن مصنوعی در بالکن امکان پذیر است؟

استفاده از چمن مصنوعی در فضای باز گزینه بسیار محبوبی می باشد. این یک انتخاب رایج در بین صاحبان آپارتمان است که می خواهند چیزی سبز و پر انرژی به بالکن و حیاط خود اضافه کنند. دوام بالا یکی از مزایای فوق العاده چمن مصنوعی است. برای نصب چمن مصنوعی در بالکن مکان بالکن و جهت آن مهم نیست، زیرا چمن مصنوعی به اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم بوده و نور شدید به آن آسیب نمی رساند مخصوصاً اگر چمن مصنوعی با کیفیت بالا را انتخاب کنید. چمن های با کیفیت در برابر سرما و یخ زدگی نیز مقاوم هستند. این بدان معناست که هنگام آمدن زمستان مجبور نیستید کار خاصی انجام دهید.

اگر تصمیم دارید از چمن مصنوعی بالکن استفاده کنید بودجه خود را محدود نکنید. قیمت بالاتر به معنای کیفیت بالاتر بوده و البته شباهت بالایی به چمن طبیعی خواهد داشت.

نصب چمن مصنوعی بالکن

آیا تصمیم گرفته اید که بالکن خود را با چمن مصنوعی بالکن تزئین کنید و حالا این سوال برایتان پیش آمده که آیا برای نصب چمن مصنوعی بالکن از افراد متخصص کمک بگیرید یا خیر؟ باید بگوییم نصب و تزئین بالکن با چمن مصنوعی فوق العاده آسان است، بنابراین می توانید خودتان آن را انجام دهید و هزینه ای بابت این کار صرف نکنید. با این وجود، رعایت نکات خاصی در نصب چمن مصنوعی بالکن مهم است. به این ترتیب، می توانید مطمئن باشید که همه چیز طبق برنامه و اصولی پیش می رود

برای نصب چمن مصنوعی بالکن مراحل زیر را به ترتیب و با دقت انجام دهید:

آماده سازی سطح

سطح بالکن را آماده کنید. نوع سطح بالکن مهم نیست که موزاییک، سرامیک، بتن و یا هر چیز دیگری باشد، فقط مطمئن شوید که خشک، تمیز، یکنواخت و کمی شیب دار باشد تا آب اضافی تخلیه شود و از تجمع آن جلوگیری شود.

اندازه گیری بالکن

بالکن را اندازه بگیرید. با این کار می توانید مقدار متراژ مورد نیاز از چمن مصنوعی بالکن را متوجه شوید.سپس اندازه رول های چمن مصنوعی موجود در بازار را بررسی کنید.

انتخاب چمن مصنوعی بالکن

یک نوع چمن مصنوعی بالکن را انتخاب و تهیه کنید.

برش کاری چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن را با توجه به اندازه بالکن برش دهید. سعی کنید چمن مصنوعی را قبل از چسباندن روی سطح قرار دهید تا موج های به وجود آمده در اثر رول شدن کمی باز شود.

چسباندن چمن مصنوعی بالکن به سطح

چمن مصنوعی بالکن را به وسیله چسب چمن مصنوعی به سطح بالکن بچسبانید.

نصب چمن مصنوعی بالکن

 

چگونه از چمن مصنوعی بالکن مراقبت کنیم؟

مراقبت از چمن مصنوعی بسیار آسان است و نیاز به توجه زیادی ندارد.  فقط باید آن را مرتباً تمیز کنید. می توانید این کار را به سادگی با استفاده از جاروبرقی انجام دهید. برای تمیز کردن چمن مصنوعی می توانید از یک پارچه مرطوب کمک بگیرید و یا حتی آن را با آب بشویید. اگر می خواهید چمن مصنوعی حداقل برای چند سال خوب وتمیز به نظر برسد حتماً مرتباً آن را توسط فرچه چمن مصنوعی برس بزنید. به این ترتیب ، می توانید الیافی را که هنگام راه رفتن روی سطح خوابیده شده است را به حالت قبل برگردانید.

فرچه چمن مصنوعی بالکن
بیشتر بخوانید
34000000 تومان

انواع چمن مصنوعی بالکن

چمن مصنوعی بالکن از چندین لایه تشکیل شده است. لایه زیرین اساسی ترین لایه آن است. این لایه نه تنها باید بادوام باشد بلکه انعطاف پذیری بالای آن بسیار مهم است. در لایه زیرین منافذی برای عبور آب و تعادل سطح رطوبت تعبیه شده است. لایه رویی از الیاف چمن مانند تشکیل شده که به لایه زیرین متصل می باشد. انواع مختلف چمن مصنوعی بالکن از نظر ارتفاع الیاف، رنگ الیاف، نوع بافت و جنس وجود دارد. الیاف چمن مصنوعی بالکن به صورت تک رشته و چند رشته ای تولید می شود.

انواع چمن مصنوعی بالکن

 

انواع طرح چمن مصنوعی بالکن

شما می توانید برای زیبا تر کردن و دیزاین بالکن منزل، بالکن ویلا و بالکن اداره از انواع طرح چمن مصنوعی بالکن بهره ببرید. استفاده از چمن مصنوعی بالکن فقط شامل صرفا نصب چمن مصنوعی دکوراتیو به عنوان چمن مصنوعی موکتی برای بالکن نمی باشد. شما می توانید از طرح های مختلفی که در ادامه ارائه می دهیم بهره گیری نمایید.

چمن مصنوعی در قسمتی از بالکن

برای داشتن یک بالکن با دکور خاص می توانید از چمن مصنوعی در نقاط خاصی از بالکن بهره ببرید و یا چمن مصنوعی بالکن را به صورت برش های مربعی و یا مستطیل با سنگ و یا چوب ،ترمو وود، کاشی و یا سرامیک ترکیب کنید.

طراحی بالکن مینیمالیستی با استفاده از چمن مصنوعی بالکن

در واقع چمن مصنوعی برای هر نوع طراحی بالکن مناسب است. در فضاهای بسیار طبیعی، سنتی و یا شبیه روستا قابلیت اجرا دارد. همچنین شما می توانید آن را با مواد اولیه دیگری مانند بتن ترکیب کنید.

استفاده از چمن مصنوعی بالکن و ترکیب آن با اسلب بتنی بسیار زیبا به نظر می رسد و یک طراحی بالکن مینیمالیستی به شما می دهد.

بالکن مینیمالیستس با چمن مصنوعی

استفاده از حصیر در کنار چمن مصنوعی بالکن با الهام از طبیعت

یک چمن مصنوعی بالکن با کیفیت بالا تقریباً از چمن طبیعی قابل تشخیص نیست و برای ترکیب با عناصر چوبی و حصیری مناسب است. با الهام از طبیعت و ترکیب چمن مصنوعی بالکن با چوب و حصیر می توان یک فضای دنج را به وجود آورد. تنها چیزی که باید اضافه کنید مبلمان و نورپردازی مناسب است در این صورت شما عاشق بالکن خود می شوید.

ترکیب چمن مصنوعی و حصیر

 

خرید چمن مصنوعی مناسب برای بالکن

مصنوعی دیواری بالکن

برای داشتن یه بالکن با طراحی خاص، جذاب و خیره کننده از چمن مصنوعی دیواری یا همان گرین وال در بالکن استفاده نمایید. بهره گیری از چمن مصنوعی دیواری در بالکن در کنار گیاهان طبیعی و گلدان های شیک و زیبا یک محیط دنج و شاداب برای شما به ارمغان می آورد که حتی می تواند بالکن منزل شما را محل خوبی برای گرفتن عکس تبدیل نماید. از چمن مصنوعی دیواری در بالکن علاوه بر روی دیوار می توان بر روی نرده نیز استفاده نمود. چمن مصنوعی نرده بالکن طراحی مدرن و مبتکرانه ای به بالکن خواهد بخشید.

نمونه کار چمن مصنوعی بالکن و تراس شرکت اطلس چمن

بهترین چمن مصنوعی برای بالکن کوچک و بزرگ

بسته به سلیقه شما چمن مصنوعی های مختلفی از انواع چمن مصنوعی تزئینی برای بالکن کوچک و بزرگ وجود دارد. با توجه به این که چه دیزاینی برای بالکن خود انتخاب نمودید از بین چمن مصنوعی هایی که در ادامه معرفی می کنیم می توانید بهترین چمن مصنوعی برای بالکن با سه دسته ارتفاع الیاف را انتخاب نمایید. البته این سه دسته چمن مصنوعی برای بالکن های کم تردد مناسب می باشند. اگر چمن مصنوعی برای باکن کوچک می خواهید باید بگوییم که می توانید با خیال راحت از بین محصولات چمن مصنوعی هر چمن مصنوعی را که دوست داشتید را خریداری کنید. اما در عوض برای خرید چمن مصنوعی بالکن بزرگ طرح های بیشتری را می توانید در بالکن خانه خود اجرا کنید.

چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف کوتاه

چمن مصنوعی های با ارتفاع الیاف کوتاه 10 تا 15 میلیمتر که به چمن مصنوعی موکتی معروف هستند. این نوع چمن های مصنوعی از نظافت راحت تری برخوردار هستند و برای بالکن هایی که در آن میز و صندلی قرار دارند مناسب می باشند زیرا قسمت هایی که در زیر پایه میز و صندلی قرار می گیرد کوبیده و دچار خوابیدگی الیاف نمی شوند و به واسطه الیاف کوتاهی که دارند از قیمت مناسب تری نیز برخوردار هستند.

برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید
برای قیمت تماس بگیرید

چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف متوسط

چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف متوسط به اندازه 25 میلیمتر تا 35 میلیمتر می باشند که این نوع چمن مصنوعی بیشترین مصرف و تقاضا را برای کاربرد به عنوان چمن مصنوعی بالکن را دارند. پیشنهاد شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن به عنوان چمن مصنوعی بالکن چمن هایی با ارتفاع 25 میلیمتر می باشند. چمن مصنوعی هایی که در این دسته قرار می گیرند:

چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف بلند

چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف 40 تا 45 میلیمتر در دسته چمن مصنوعی با ارتفاع الیاف بلند قرار می گیرند. مهم است چمن مصنوعی هایی که با این ارتفاع الیاف انتخاب می کنید داری الیاف منعطف و نرم تر باشند اما در هر صورت با بیشتر شدن ارتفاع الیاف نرمی چمن مصنوعی بالاتر خواهد بود. این دسته برای افرادی که کودک دارند مناسب می باشد تا در هنگام تماس چمن مصنوعی با پوست کودک، حس آزار دهنده نداشته باشد.

برای قیمت تماس بگیرید

چمن مصنوعی برای بالکن های پر تردد

چمن مصنوعی هایی که در بالا نام بردیم مناسب بالکن های خانگی با میزان تردد کم هستند، اما برای بالکن هایی که در محل کار که میزان تردد در آن زیاد است می بایست چمن مصنوعی هایی انتخاب کنید که دارای ارتفاع الیاف 25 تا 35 میلیمتر با دیتکس یا همان تراکم بالا باشند. چمن مصنوعی هایی که برای بالکن های پر تردد مناسب می باشند:

برای قیمت تماس بگیرید

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن

قیمت چمن مصنوعی بالکن چقدر است؟ قیمت چمن مصنوعی بالکن نسبت به دیگر کفپوش های مناسب بالکن که به تازگی ترند شده اند بسیار پایین تر است. در واقع انتخاب چمن مصنوعی بالکن کم هزینه تر از دیگر کفپوش ها است این در صورتی است که چمن مصنوعی چهره سرسبز و شاداب و طبیعی و صد البته زیباتر از دیگر کفپوش ها را برای بالکن شما به ارمغان می آورد. از طرف دیگر قیمت چمن مصنوعی ارزان تر از هر کفپوشی برای شما خواهد بود، چرا که چمن مصنوعی بسته به نوع نگهداری 10 تا 12 سال عمر مفید خواهد داشت.

برآورد  قیمت چمن مصنوعی بالکن

برای برآورد قیمت چمن مصنوعی بالکن می بایست متراژ کف بالکن را تعیین نموده و پس از انتخاب چمن مصنوعی مورد نظر از کارشناسان ما بخواهید تا قیمت چمن مصنوعی بالکن را برای شما برآورد نمایند. زیرا قیمت چمن مصنوعی بالکن بستگی به نوع چمن مصنوعی که شما انتخاب می کنید متغیر می باشد و همه چمن ها از قیمت یکسانی برخوردار نمی باشند. قیمت چمن مصنوعی بالکن با توجه به نوع الیاف، ارتفاع الیاف، تراکم، جنس الیاف، بکینگ، کشور سازنده، برند، وزن، نوع بافت، متراژ مورد استفاده و نوع چمن مصنوعی که از نوع رول پلمپ، نواری و تایل می باشد تعیین می گردد. برای اطلاع از انواع قیمت چمن مصنوعی بالکن می توانید به لیست قیمت چمن مصنوعی مراجعه نمایید. قابل ذکر است که تمامی قیمت های موجود در لیست کاملا به روز می باشد.

استعلام قیمت چمن مصنوعی بالکن

برای استعلام قیمت چمن مصنوعی بالکن چند نکته را باید در نظر گرفته تا با رعایت این نکات خیالتان از قیمت های اعلامی توسط فروشندگان چمن مصنوعی راحت باشد. در ابتدا باید محل نصب چمن مصنوعی را که در اینجا بالکن است را مشخص کنید. پس از مشخص کردن محل نصب چمن مصنوعی، مورد استفاده چمن مصنوعی در بالکن را هم مشخص کنید زیرا از چمن مصنوعی در بالکن و تراس می توان برای مواردی مختلف استفاده کرد به عنوان مثال می توان در بالکن بر روی چمن مصنوعی میز و صندلی گذاشت، وسایل ورزش مانند دمبل برای ورزش در بالکن بر روی چمن مصنوعی و می توان بالکن را به محلی برای بازی کودکان تبدیل کرد، می توان از چمن مصنوعی دیواری برای زیبایی بالکن استفاده کرد و از فنس چمنی هم برای بستن به نرده بالکن استفاده کرد. حال با تماس از طریق شماره های زیر ویژگی هایی که از چمن مصنوعی مد نظرمان است را به کارشناسان فروش چمن مصنوعی اعلام می کنیم و آنها انواع مدل چمن مصنوعی که به کار ما می آید را به ما به همراه قیمت چمن مصنوعی معرفی می کنند معرفی میکنند.

خرید چمن مصنوعی بالکن

خرید چمن مصنوعی بالکن یک ایده بسیار خلاقانه و نوآورانه برای داشتن فضایی سر سبز و نشاط آور در فضای بالکن است. شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن اقدام به خرید چمن مصنوعی بالکن کرده و اطلاعات لازم در این خصوص را از کارشناسان با تجربه ما کسب نمایید.

چکیده

بالکن منزل می تواند محلی برای استراحت، مطالعه، گذراندن وقت و یا نوشیدن یک فنجان چای و قهوه باشد. با دکوراسیون صحیح و اصولی می توان از بالکن منزل بهره کافی را برد. برای زیبا سازی بالکن راه های زیادی وجود دارد مانند اضافه کردن گل و گیاه، میز و صندلی و البته چمن مصنوعی. استفاده از چمن طبیعی در بالکن تا حد زیادی دردسر ساز و پیچیده است، در صورتی که استفاده از چمن مصنوعی مقرون به صرفه تر و البته آسان تر خواهد بود. از طرفی چمن طبیعی مراقبت و نگهداری زیادی را می طلبد اما چمن مصنوعی نیاز به مراقبت چندانی ندارد.

برای مراقبت از چمن مصنوعی کافی است سطح آن را توسط جاروبرقی تمیز کرده و برای تمیز کردن لک از دستمال مرطوب استفاده نمایید. یا حتی آن را بشویید. استفاده از فرچه چمن مصنوعی سبب می شود تا چمن مصنوعی بالکن شما همیشه شاداب به نظر برسد.

برای داشتن یک بالکن با دکور خاص می توانید از چمن مصنوعی در نقاط خاصی از بالکن بهره ببرید و یابه صورت برش های مربعی و مستطیل با سنگ و چوب ترکیب کنید. چمن مصنوعی برای هر نوع طراحی بالکن قابلیت اجرا دارد. ترکیبی چمن مصنوعی با اسلب بتنی یک بالکن با طراحی مینیمالیستی به شما می دهد. با الهام از طبیعت و ترکیب چمن مصنوعی با چوب و حصیر به همراه مبلمان و نور پردازی یک فضای دنج در بالکن خود خواهید داشت.

مهمترین نکته در انتخاب چمن مصنوعی بالکن این است که الیاف کوتاه بین 10 تا 25 میلیمتر داشته باشد تا میزان آشغالگیری کمتر و شست و شوی راحت تری داشته باشد.

نصب چمن مصنوعی بالکن بسیار آسان است. راهنمای نصب چمن مصنوعی بالکن را میتوانید در سایت اطلس چمن گستر مشاهده نمایید. برای نصب حرفه ای تر نیز می توانید از نصابان حرفه ای این شرکت کمک بگیرید.

 

چمن مصنوعی بالکن و تراسچمن مصنوعی بالکن محل کارطراحی بالکن زیباچمن مصنوعی بالکن ارزاننگهداری چمن مصنوعی بالکننظافت چمن مصنوعی بالکنفرچه چمن مصنوعیبالکن خاصچمن مصنوعی و چوباجرای چمن مصنوعیبالکن مینیمالیستیطرح چمن مصنوعی بالکنویژگی چمن مصنوعی بالکننصب چمن مصنوعی بالکن

مطالب پیشنهادی

نظرات

سایه

من چمن مصنوعی برای بالکن نیاز دارم...راجع به نوع چمن مصنوعی انتخابی مرددم که باهاتون تماس میگیرم حتما

چ, 09/16/1401 - 13:42
نیکی

چه خوب...برام سوال بود که چه مدل چمن مصنوعی باید انتخاب کنم که برای شستوشو راحت تر باشه. مچکرم بابت مطلب خوبتون

چ, 09/16/1401 - 13:45
مهسا

من که از خرید چمن مصنوعی برای بالکن خونمون خیلی راضیم. توی این هوای سرد نوشیدن یه فنجون چای توی بالکن خیلی لذت بخشه.

ش, 10/17/1401 - 12:34
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.