خرید چمن مصنوعی موکتی با قیمت ارزان

235000 تومان

چمن مصنوعی موکتی یکی از انواع چمن مصنوعی تزئینی است که کاربردهای متفاوت و گسترده ای دارد. برای آشنایی بیشتر با چمن مصنوعی موکتی و اطلاع از کاربرد های آن و عوامل موثر بر قیمت چمن مصنوعی موکتی با ما در این مقاله همراه باشید.

خرید چمن مصنوعی موکتی با قیمت ارزان، موارد کاربرد انواع مدل چمن مصنوعی موکتی

نظافت و نصب سریع و آسان - ارسال به سراسر ایران

- اطلس چمن - واحد فروش
چمن مصنوعی موکتی

چمن مصنوعی موکتی چیست؟

همانطور که می دانید چمن مصنوعی یک نوع کفپوش است که از الیاف با مقاومت بالا تولید شده و از نظر ظاهری و رنگ بسیار به چمن طبیعی شباهت داشته و بیشترین کاربرد را در مکان هایی که که شرایط رشد چمن موجود نمی باشد مانند مناطق بسیار گرم سیر و سرد سیر دارد. امروزه چمن مصنوعی در مدل ها، رنگ ها، ارتفاع های گوناگون و متفاوت و برای کاربرد های متفاوت و خاص تولید می شود. یکی از انواع چمن مصنوعی هایی که تولید می شود چمن مصنوعی موکتی است. چمن مصنوعی موکتی همان طور که از نامش پیداست یک نوع چمن مصنوعی است که به علت داشتن الیاف بسیار کوتاه 6 تا 15 میلیمتر ظاهر موکت مانند داشته که البته بسیار هم مورد توجه قرار گرفته و پر طرفدار می باشد. چمن مصنوعی موکتی از پرزهای کوتاهی ساخته شده که به آن ظاهر یکدستی بخشده است و تراکم بالایی را دارا می باشد. همین امر سبب شده تا نظافت چمن مصنوعی موکتی آسان تر شود. در واقع نسبت میان ارتفاع الیاف و تراکم چمن مصنوعی موکتی سبب شده تا ساختاری با ضخامت پایین ولی متراکم داشته باشد. به همین دلیل است که این نوع چمن مصنوعی شباهت بسیاری به موکت پیدا کرده است. چمن مصنوعی سایا، چمن مصنوعی باران، چمن مصنوعی باران 13 میلیمتر، چمن مصنوعی بهاری 15 میلیمتر، چمن مصنوعی یاس، چمن مصنوعی مگنولیا و چمن مصنوعی فیروزه از انواع محصولات چمن مصنوعی موکتی شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر می باشد.

چمن مصنوعی موکتی چیست

 

کاربرد های چمن مصنوعی موکتی

چمن مصنوعی موکتی نوعی از دسته چمن مصنوعی تزئینی است که مناسب کاربردهای فراوان، گسترده و متنوعی می باشد. الیاف کوتاه چمن مصنوعی موکتی آن را مناسب استفاده در کافه و رستوران ها برای زیر میز و صندلی ها کرده چون به واسطه داشتن الیاف کوتاه دیر تر کوبیده و دچار له شدگی می شود. چمن مصنوعی موکتی به هیچ عنوان گزینه مناسبی به عنوان چمن مصنوعی مهد کودک نمی باشد. چمن مصنوعی موکتی گزینه بسیار مناسبی جهت استفاده در مکان های پر تردد می باشد زیرا نظافت آن بسیار آسان می باشد. از چمن مصنوعی موکتی می توان به عنوان چمن مصنوعی روف گاردن، چمن مصنوعی باغچه، چمن مصنوعی باغ، چمن مصنوعی حیاط، چمن مصنوعی باشگاه، چمن مصنوعی بالکن، چمن مصنوعی تراس، چمن مصنوعی ورودی ساختمان، چمن مصنوعی تالار، چمن مصنوعی رستوران، چمن مصنوعی کافه، چمن مصنوعی شهربازی و ... استفاده کرد.

کاربرد چمن مصنوعی موکتی
نمونه کار های چمن مصنوعی موکتی شرکت اطلس چمن

یک سوالی که همیشه در ذهن خریداران چمن مصنوعی موکتی است این است که، آیا می توان از چمن مصنوعی موکتی در موارد ورزشی هم استفاده کرد‌؟ همچنین چمن مصنوعی موکتی به دلیل داشتن سطح صاف و یکدست مانع از کاهش سرعت و انحراف جهت توپ شده و توپ بر روی آن در مسیر صاف و مستقیم حرکت می کند. به دلیل داشتن همین ویژگی ها چمن مصنوعی موکتی مناسب استفاده درانواع رشته های ورزشی مانند تنیس، گلف، هاکی، فوتبال رباتیک و ... می باشد.

نظافت چمن مصنوعی موکتی

همان طور که پیش تر اشاره کردیم چمن مصنوعی موکتی بیشتر در فضای باز و عمومی کاربرد دارد، بنابراین انباشت گرد و غبار و آلودگی در بین الیاف آن دور از ذهن نیست. بدین ترتیب برای حفظ جلوه چمن مصنوعی موکتی لازم است که اقدام به نظافت آن نماییم. برای نظافت چمن مصنوعی موکتی می بایست در مرحله اول ذرات درشت و شاخ و برگهایی که بر روی آن قرار دارد را توسط دمنده برقی به بیرون از سطح چمن راند و یا توسط جاروبرقی اقدام به جمع آوری آن کرد، سپس با استفاده از آب چمن مصنوعی موکتی را شست و شو داد. برای لکه گیری چمن مصنوعی موکتی می توانید از محلول رقیق آب و سرکه استفاده نمایید. توجه داشته باشید که هیچ گاه از شوینده های قوی اسیدی و سفید کننده ها استفاده نکنید، زیرا این مواد سبب پوسیدگی در چمن مصنوعی موکتی خواهند شد. با نظافت مداوم و مرتب چمن مصنوعی موکتی می توانید جلوه و زیبایی آن را برای سالهای طولانی حفظ نمایید.

قیمت چمن مصنوعی موکتی

اطلاع از هزینه و قیمت چمن مصنوعی موکتی یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در خرید چمن مصنوعی موکتی برای مشتریان محسوب می شود. نحوه قیمت گذاری چمن مصنوعی موکتی تابع فاکتور های گوناگون بوده که این فاکتور ها شامل جنس، برند، تراکم، ارتفاع، تعداد رشته های نخ خروجی از هر منفذ که در ادامه تعدادی از این فاکتور ها را بررسی می کنیم.

 

قیمت چمن مصنوعی موکتی

برند

برند هر محصول از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن محصول می باشد. به طبع هر چه قدمت و اعتبار یک برند بالاتر باشد سبب افزایش قیمت آن برند می شود. چمن مصنوعی موکتی نیز در کشور های مختلف با برندهای مختلف تولید می شود که قیمت نهایی را تحت تاثیر خود نگه می دارد.

ارتفاع

همانطور که پیش تر اشاره کردیم چمن مصنوعی موکتی دارای ارتفاع گوناگونی از 6 میلیمتر تا 15 میلیمتر می باشد که هر کدام مناسب مصارف و فضای خاصی است. هر چه ارتفاع الیاف چمن مصنوعی موکتی بالاتر رود طبیعتا قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت.

تراکم

تراکم چمن مصنوعی موکتی نیز تاثیر به سزایی بر قیمت آن خواهد گذاشت. هر چه تراکم افزایش یابد سبب افزایش قیمت چمن مصنوعی موکتی نیز خواهد شد.

جنس

جنس چمن مصنوعی موکتی از عوامل موثر بر تعیین قیمت آن خواهد داشت. شرکت های تولید کننده چمن مصنوعی موکتی از مواد گوناگونی برای تولید این محصول استفاده می کنند که مقاومت آن تحت تاثیر این مواد اولیه می باشد. بنابراین هر چه جنس مرغوب تر باشد چمن مصنوعی موکتی از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود. برای مثال چمن مصنوعی موکتی که در آن از الیاف فیبریلیت صاف استفاده شده از قیمت پایین تری برخوردار خواهند بود.

تعداد رشته های نخ خروجی

هر چه تعداد رشته های نخ خروجی از هر منفذ بیشتر باشد باعث ماندگاری و مقاومت بالای محصول می شود. بنابراین با افزایش این رشته نخ های خروجی قیمت چمن مصنوعی موکتی افزایش خواهد یافت.

نصب چمن مصنوعی موکتی

چمن مصنوعی موکتی بر روی انواع سطوح از قبیل بتن، سرامیک، سطح خاک ، پله و ... قابل نصب است. برای نصب چمن مصنوعی موکتی در فضای باز بهتر است زیر آن زهکشی شود تا امکان جریان آب وجود داشته باشد که از انباشتگی آب در زیر آن و ایجاد بوی نا مطبوع جلوگیری شود. برای ایمن سازی و نرم شدن سطح چمن مصنوعی موکتی در کاربرد هایی مانند زمین بازی بهتر است زیر آن از لایه ژئوتکستایل و نمد استفاده شود. برای نصب چمن مصنوعی موکتی ابتدا می بایست چمن را در ابعاد مورد نظر برش داده. جهت الیاف تکه های چمن را در یک جهت قرار دهید و به وسیله چسب چمن مصنوعی پلی اورتان چمن را به سطح مورد نظر بچسبانید. شما می توانید برای نصب حرفه ای چمن مصنوعی موکتی با شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن تماس برقرار کرده تا در این خصوص مشاوره لازم را دریافت نمایید و در صورت نیاز تیم حرفه ای نصب چمن مصنوعی ما به کمک شما خواهند آمد.

خرید چمن مصنوعی موکتی

خرید چمن مصنوعی موکتی یک ایده بسیار خلاقانه و نوآورانه برای داشتن فضایی سر سبز و نشاط آور در محیط هایی است که امکان رشد چمن وجود ندارد. شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. شما می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن اقدام به خرید چمن مصنوعی موکتی کرده و اطلاعات لازم در این خصوص و قیمت چمن مصنوعی را از کارشناسان با تجربه ما کسب نمایید.

چکیده:

چمن مصنوعی موکتی یکی از انواع چمن مصنوعی است. دلیل نام گذاری این نوع چمن مصنوعی به چمن مصنوعی موکتی داشتن ظاهر موکت مانند آن است. الیاف چمن مصنوعی موکتی نسبت به سایر انواع چمن مصنوعی کوتاه تر و به طور معمول 6 تا 15 میلیمتر می باشد. چمن مصنوعی موکتی در تمام موارد چمن مصنوعی تزئینی، مانند حیاط، منزل، اداره، محل کار، نمای بیرونی ساختمان، مدرسه، مهد کودک، زمین بازی کودکان، کافه، رستوران، روف گاردن  و ... کاربرد دارد. از مزایایی فوق العاده چمن مصنوعی موکتی می توان به عدم له شدگی و کوبیدگی در زیر پایه میز و صندلی اشاره کرد. به همین دلیل است که چمن مصنوعی موکتی برای کافه و رستوران ها کاربرد های فراوانی دارد.از مزیت دیگر چمن مصنوعی موکتی قیمت پایین آن و ارزان قیمت بودن آن است. دلیل ارزان بودن چمن مصنوعی موکتی داشتن الیلف کوتاه آن می باشد. بهترین چمن مصنوعی موکتی را می توانید از شرکت اطلس چمن گستر تهیه نمایید.

 

الیاف چمن مصنوعی موکتی

 

الیاف چمن مصنوعی موکتی

 

کاربردهای چمن مصنوعی موکتی

 

مزیت چمن مصنوعی موکتی

 

قیمت ارزان چمن مصنوعی موکنی
مطالب پیشنهادی
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.