خرید چمن مصنوعی پت برای سگ و گربه و حیوانات خانگی

235000 تومان
چمن مصنوعی و حیوانات خانگی

چمن مصنوعی کفپوشی مناسب برای حیوانات خانگی

حیوانات خانگی هم مانند دیگر موجودات زنده نیاز به تفریح دارند و همانطور که در ابتدا اشاره کردیم زندگی آپارتمان نشینی شرایط و فضا را برای حیوانات خانگی کمی دچار مشکل کرده است و از طرفی ایجاد محدودیت های تردد در پارک ها و معابر به دلیل وجود آلودگی ها و ویروس ها و انتقال آن از حیوانات خانگی به انسان این مشکل را نیز دو چندان کرده. استفاده از چمن مصنوعی به سبب ایجاد نشاط و سرسبزی در محیط می تواند یک ایده عالی و بی نظیر برای دارندگان حیوانات خانگی باشد. همچنین استفاده از چمن مصنوعی در فضای باز و حیاط به افرادی که داری حیوانات خانگی می باشند به شدت پیشنهاد می شود. برای سگ ها و گربه های خانگی تمیزی و زیبایی خانه، حیاط و یا باغ اهمیت خاصی ندارد. ای حیوانات پشمالو و دوست داشتنی به کندن چاله علاقه خاصی دارند و همین امر باعث به وجود آمدن آلودگی بر روی سطح چمن شده و از طرفی با این کار پنجه های آنها گل آلود شده که می توانند آلودگی را به نقاط دیگر انتقال دهند. از سوی دیگر نگهداری از چمن طبیعی و استفاده از آفت کش ها و سمپاشی چمن می تواند خطر جدی برای حیوانات خانگی محسوب شود. با استفاده از چمن مصنوعی تمامی این مشکلات بر طرف شده و دردسرهای از این قبیل دیگر وجود نخواهد داشت و فضای سالم تری برای حیوانات خانگی فراهم خواهد شد و همچنین ایجاد حس آرامش و راحتی خیال برای دارندگان حیوانات خانگی.

 

چمن مصنوعی و گربه

چرا صاحبان حیوانات خانگی چمن مصنوعی پت را انتخاب می کنند؟

حیوانات خانگی به ویژه سگ ها آسیب های زیادی به چمن طبیعی وارد می کنند. آنها با ادرار خود چمن طبیعی را سوزانده و به آن آسیب می زنند و همچنین در هوای بارانی چمن خیس را تکه تکه کرده و حمام گل برای خود درست می کنند. ترمیم چمن طبیعی ،بذر پاشی مجدد و کاشتن قسمت های آسیب دیده چمن کار آسانی نبوده یا بهتر بگوییم بیهوده می باشد. چرا که نمی توان این موجودات را از رفتن به محوطه بذر پاشی شده منع کرد. همچنین کاشت چمن طبیعی و بذر پاشی نیاز به مراقبت و سمپاشی و آفت کش دارد که برای صاحبان پت این عمل غیر ممکن می باشد زیرا این حیوانات تمایل دارند هر چیزی را با بینی خود استشمام کنند که در این صورت خطر جدی سلامت پت را تهدید خواهد کرد. دلیل دیگر این که صاحبان حیوانات خانگی علاقه خاصی به چمن مصنوعی دارند این است که حیوانات خانگی چمن های طبیعی کنده شده را با خود با خانه برده و علاقه خاصی به این کار دارند که باعث آلوده شدن منزل نیز می شود. بنابراین صاحبان حیوانات خانگی چمن مصنوعی پت را انتخاب می کنند تا هم از زیبایی بصری آن لذت ببرند و هم از شر دردسرها و چالش های چمن طبیعی که با حیوانات خانگی وجود دارد خلاص شوند.

نحوه پاک کردن ادرار و فضولات حیوانات از روی چمن مصنوعی

ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که اگر حیوانات خانگی بر روی چمن مصنوعی ادرار کنند چه اتفاقی می افتد؟ باید بگوییم که چمن مصنوعی بر عکس چمن طبیعی ادرار و ضایعات حیوانات را جذب نخواهد کرد. ادرار حیوانات مانند آب از چمن مصنوعی عبور کرده و مشکلی ایجاد نخواهد شد. همچنین فضولات حیوانات را می توان به آسانی از روی سطح چمن پاک نمود و چمن را بدون هیچ نگرانی شستشو داد تا از بو گرفتن آن جلوگیری شود. در شرایطی که فضولات حیوان خانگی بر روی چمن مصنوعی ریخته شود شما می توانید با برداشتن فضولات و شستشوی چمن توسط آب از ایجاد لکه و بو گرفتن چمن مصنوعی جلوگیری نمایید.

حتی می توانید با استفاده از مواد پاک کننده خانگی چمن مصنوعی را ضد عفونی نمایید. برای این کار از مخلوط آب و صابون و یا مخلوط آب جوشیده، سرکه و جوش شیرین در منطقه مورد نظر استفاده کنید. این ترکیبات به علت نداشتن ترکیبات شیمیایی مضر خطر کمتری برای حیوانات خانگی دارند. دقت داشته باشید که از پاک کننده های قوی اسیدی و قلیایی مانند سفید کننده ها هرگز استفاده نکنید . زیرا این پاک کننده ها نه تنها به چمن مصنوعی آسیب زیادی می زنند بلکه برای حیوانات خانگی بسیار مضر می باشند.

تمیز کردن چمن مصنوعی

قیمت چمن مصنوعی پت برای سگ و گربه

به شما برای اقدام به خرید چمن مصنوعی سگ و گربه خود تبریک می گوییم. و می گوییم که کار بسیار درستی در راستای راحتی حیوان خانگی خود انجام می دهید. برای همین موضوع ما علاقه مند به کمک کردن به شما برای آگاهی یافتن از قیمت انواع چمن مصنوعی سگ و گربه هستیم.

انواع چمن مصنوعی پت را با توجه به خلق و خوی سگ یا گربه خودمان می توانیم انتخاب بکنیم. اما باید یک نگاه هم به جیب خودمان بی اندازیم و مبلغی را برای اینکار کنار بگذاریم. یکی از مولفه های تاثیرگذار بر روی قیمت چمن مصنوعی ارتفاع نخ آن می باشد. چمن مصنوعی های موجود در بازار که می توانیم برای استفاده حیوانات خانگی خریداری کنیم ارتفاع نخشان از 8 میل تا 35 میلی متر می باشد. کیفیت نخ هم یکی از عوامل دیگر می باشد که نخ های چینی، ایرانی، هلندی و بلژیکی بر اساس کیفیتشان قیمت گذاری می شوند.

اطلس چمن انواع مختلف چمن مصنوعی را برای استفاده حیوانات خانگی تولبد می کند. از سویی دیگر برای تامین نیاز بازار، مدل هایی را که خودمان توانایی تولیدش را نداریم به کارخانه های دیگر می سپاریم یا وارد می کنیم. ما خیال شما را از بابت قیمت چمن مصنوعی راحت کرده ایم زیرا قیمت های ما قیمت درب کارخانه می باشد. به همین دلیل تضمین قیمت یکی از اصول ما برای فروش چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی می باشد.

هر نوع چمن مصنوعی بر اساس خصوصیاتی که دارد قیمت گذاری می شود. بعضی از مدل های چمن مصنوعی ارتفاع نخشان کمتر از بقیه می باشد پس قیمت ارزان تری هم نسبت به بقیه محصولات دارند. برخی دیگر از تفاوت ها در چمن مصنوعی تراکمشان، کیفیت نخ، محل تولید و بکینگ می باشد که همه این عوامل در قیمت چمن مصنوعی تاثیر گذارند.

حالا ما مهمترین پرسش مشتریان را در پایین پاسخ می دهیم!

قیمت چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی متری چند است؟ چمن مصنوعی برای سگ و گربه را میتوانیم با قیمت هر متر مربعی 100 هزار تومان خریداری کنیم.

بیشتر بخوانید

خرید چمن برای صاحبان حیوانات خانگی

شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. صاحبان حیوانات خانگی می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن جهت خرید چمن مصنوعی اقدام کرده و اطلاعات لازم در این خصوص و قیمت چمن مصنوعی را از کارشناسان ما کسب کنید.

چکیده:

چمن مصنوعی می تواند کفپوش مناسبی برای صاحبان پت و حیوانات خانگی باشد. حیوانات خانگی به شدت نیاز به تفریح و محیط شاداب و سر زنده دارند. زندگی آپارتمان نشینی شرایط و فضا را برای حیوالنات خانگی دچار مشکل کرده است. یکی از محیط های مناسب برای بازی حیوانات خانگی زمین چمن مصنوعی است. چمن طبیعی به دلیل سم پاشی و آفت کش ها اصلا برای حیوانات خانگی مناسب نیست. از طرفی این حیوانات علاقه خاصی به کندن چمن و گل بازی دارند که باعث دردسرهای زیادی برای صاحبان آنها می شود. بنابراین چمن مصنوعی بهترین گزینه برای محل بازی و غلتیدن پت ها است. همچنین فضولات حیوانات را می توان به آسانی از روی سطح چمن مصنوعی پاک نمود و چمن مصنوعی را بدون نگرانی شست و شو داد. با انتخاب چمن مصنوعی به راحتی چالش های داشتن حیوان خانگی را پشت سر بگذارید. جهت خرید چمن مصنوعی برای حیوانات خانگی می توانید از شرکت چمن مصنوعی اطلس چمن گستر کمک بگیرید.

 

چمن مصنوعی و پت

 

حیوانات خانگی در آپارتمان

 

چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی

 

چمن طبیعی نا مناسب برای پت

 

چمن طبیعی و حیوانات خانگی

 

چمن مصنوعی مناسب حیوانات خانگی

 

نظافت چمن مصنوعی پت

 

چالش های داشتن پت

 

مطالب پیشنهادی
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.