استفاده از چمن مصنوعی در محیط کار

235000 تومان
استفاده از چمن مصنوعی در محیط کار

مزایای استفاده از چمن مصنوعی و فضای سبز در محیط کار

محل کار یکی از فضاهایی است که وجود انرژی مثبت در آن بسیار ضروری و مهم می باشد زیرا انرژی مثبت است که باعث ایجاد تمرکز و خلاقیت و در نهایت موفقیت در آن زمینه می شود. ایجاد دکوراسیون جذاب و متفاوت در محیط کار علاوه برافزایش جذب مشتریان باعث بازدهی کاری مثبت در کارکنان نیز می باشد.

 وجود فضای سبز در محیط دفتر کار باعث افزایش انرژی مثبت و خلاقیت و همچنین تمرکز کارمندان آن مجموعه شده . مطالعاتی که در زمینه  وجود فضای سبز در محیط کار انجام شده که نتیجه مطالعات نشان دهنده تاثیر فضای سبز در محیط کار و افزایش کارایی پرسنل و در نهایت سبب افزایش درآمد و سود حاصل از کسب و کار می باشد.

مزایایی که وجود فضای سبز در محیط کاری دارد شامل کاهش استرس پرسنل و کارمندان مجموعه ، افزایش سلامتی، احساس راحتی و کاهش خستگی ناشی از کار، افزایش زیبایی بصری، القای انرژی مثبت و ایجاد حس نشاط در پرسنل و مشتریان مجموعه می باشد.

 

چمن مصنوعی انرژی بخش محیط

استفاده از چمن مصنوعی می تواند روح تازه ای به محیط کار شما ببخشد و رنگ و بوی خاصی ای را در محیط ایجاد کند. از طرفی استفاده از چمن مصنوعی گزینه مقرون به صرفه ای جهت زیبا سازی و القا کننده حس طراوت و نشاط در دکوراسیون داخلی می باشد.

طی تحقیقاتی که ارائه شده استفاده از رنگ سبز و چمن مصنوعی در محیط دفتر کار به دلیل شباهت بصری با طبیعت و ایجاد خلق و خوی مناسب در انسان راندمان کاری کارکنان را تا %15 افزایش می دهد. از سوی دیگر پژوهش های صورت گرفته نشان از تاثیر چمن مصنوعی در تابلو های فروشگاه ها نسبت به تابلوهای فروشگاه های دیگر که داری تم شهری می باشند دارد. چرا که در دنیای امروز با افزایش زندگی شهری انسان ها از طبیعت فاصله گرفته و هنگامی که در چنین محیط سبزی قرار می گیرند تاثیر مثبت فضای سبز را به خوبی در خود احساس می کنند.

 

چمن مصنوعی در اتاق جلسه
نمونه کار چمن مصنوعی محیط کار شرکت اطلس چمن

کاربرد های چمن مصنوعی در محیط کار

برای ایجاد یک فضای سبز در محیط کار و اختصاص دادن محلی برای فضای سبز می توان از گیاهان و گل های آپارتمانی استفاده نمود اما منظور از فضای سبز تنها استفاده و بهره گیری از گیاهان نمی باشد . برای این منظور می توان از چمن مصنوعی و کاربرد های متنوع آن نیز بهره برد. به این صورت که شما می توانید از چمن مصنوعی به عنوان چمن مصنوعی دیواری و یا همان گرین وال و یا ساخت انواع باکس گل استفاده نمایید. همچنین می توانید در تراس و یا بالکن محل کار با نصب چمن مصنوعی و تزئین تراس به آسانی فضای بسیار مناسبی برای نوشیدن یک فنجان چای برای کارکنان و تجدید قوا ایجاد کنید. و یا اینکه با ایجاد روف گاردن و یا همان بام سبز با استفاده از چمن مصنوعی فضا و محیط دلنشینی جهت صرف نهار برای پرسنل و محیطی برای تفکر و تمرکز بیشتر بر روی مسائل کاری و رسیدن به راه حل های خلاقانه به وجود آورد. گروهی از شرکت ها نیز بسیار هوشمندانه در زمینه ایجاد انرژی مثبت و کاهش تنش ها از محیط کار و همچنین ایجاد حس وحدت  و دوستی بین کارکنان عمل کرده اند و با استفاده از چمن مصنوعی زمین سبز کوچک جهت بازی تدارک دیده اند.

زمین بازی اداره
بیشتر بخوانید

خرید چمن مصنوعی برای محیط کار، ادارات و شرکت ها

شرکت اطلس چمن دارای یک دهه سابقه درخشان در فروش و نصب انواع چمن مصنوعی و ارسال آن به سراسر ایران می باشد. صاحبان شرکت ها جهت بهره گیری از مزایای استفاده از چمن مصنوعی در محیط کار می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در وب سایت اطلس چمن جهت خرید چمن مصنوعی و نصب آن اقدام کرده و اطلاعات لازم در این خصوص و قیمت چمن مصنوعی را از کارشناسان ما کسب نمایید.

مطالب پیشنهادی
افزودن دیدگاه جدید

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.